Et ole Suomessa,
sydämeni sanoo niin,
kaipuuta enemmän,
levoton olo,
puristava tunne rinnassa,
pelko,
että sinulle tapahtuu jotakin.
Olet mennyt pois luotani,
jo aikaisemmin,
ei yhteyttä,
kuvasi lohduttaa.
Tämä ei ole runo, vaan ajatuksen tuomaa sanavirtaa.
Kaipuuta, jota välillä tunnen edelleen.
Suomesta pois
10
722
Vastaukset
- Anonyymi
Hullu elli poistaa tisdit jää ilman miestä
- Anonyymi
Tyhjää sanahelinää😡
- Anonyymi
Sinä joudut vankilaan yksin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä joudut vankilaan yksin
Kukaan mihinkään vankilaan jouda. Parempaakin tekemistä on.
- Anonyymi
Kirjoituksesi kosketti mua. Antoi ajattelemisen aihetta, kiitos 🤗
- Anonyymi
Toivottavasti jotain positiivista. Elämä on lyhyt matka, jonka aikana pitäisi miettiä omia tuntemuksiaan, luottaa sydämen ääneen. Olen unohtanut sen ja tehnyt kaiken toisten ihmisten toiveiden mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti jotain positiivista. Elämä on lyhyt matka, jonka aikana pitäisi miettiä omia tuntemuksiaan, luottaa sydämen ääneen. Olen unohtanut sen ja tehnyt kaiken toisten ihmisten toiveiden mukaan.
No voi. Saanko olla kaverisi?
- Anonyymi
en mielellään olekaan
- Anonyymi
Sitten tulet takaisin.
- Anonyymi
Tunnen, että olet lähempänä.
Liian kaukana kuitenkin. Tulet mieleeni useamman kerran päivässä, levottomuuden ja rauhallisuuden tila vaihtuu päivittäin. En sinua saa, mutta tunne elää edelleen sydämessä. Jätin sinut rauhaan, en kiusaa. Elän tämän tunteen kanssa ja annan sen joskus viedä kärsimykseen asti. Toisinaan käännän ajatukset pois. Ehkä opin käsittelemään niitä ja lopulta voin jättää sinulle hyvästit.
Nauti rakas elämästäsi!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595