Onko Karvian ylpeys, hirsikehikoiden tekijä myös kovin tunnettu Karvialla toiminnastaan?
Liene tilauskanta isokin kun ei ehdi toimittamaan jo maksettuja kehikoita vai meneekö aika musiikkihommissa?
Karvian hirsiveistäjä
6
1488
Vastaukset
- Anonyymi
Ei saa sekoittaa vain hirsirakentajiin tätä
- Anonyymi
Se voi olla ikävä "sivuosuma" jos lähtee Googlesta hakemaan karvian hirsiveistäjää, siinä pian myös syyttömät kärsii. Mutta jospa se luonto hoitaa mädät hedelmät pois. Tai Karvialaiset itse?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se voi olla ikävä "sivuosuma" jos lähtee Googlesta hakemaan karvian hirsiveistäjää, siinä pian myös syyttömät kärsii. Mutta jospa se luonto hoitaa mädät hedelmät pois. Tai Karvialaiset itse?
Oot ollutkin pitkään jankkaamatta tätä skeidaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot ollutkin pitkään jankkaamatta tätä skeidaa
Ai tästä on aikaisemminkin ollut juttua?
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18060228V
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Rosvo mikä rosvo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667