Mussolini hyökkäsi Somaliaan, Hitler Puolaan. Argentiinan sotilasjuntta hyökkäsi Falklandin saarille ja Saddam Hussein Hussein hyökkäsi Iraniin ja Kuwaitiin. Kaikille kävi nopeasti huonosti.
Historia kertoo meille, miten tulee käymään Putinin aloittamassa sodassa.
Diktaattoreiden aloittamat sodat - mitä historia kertoo?
5
174
Vastaukset
- Anonyymi
Putin on diktaattori.
... ja aloitti sodan.
---> huonosti käy- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18062526Z
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Diktaattoreilla on yleensä p...skainen loppu.
Tai sitten lilluvat omassa ureassa, niinku Stalin. - Anonyymi
Jossain Tyynenmeren saarella vois diktatuuri vielä onnistua, niin kaukana ettei pysty muiden kanssa sotimaan.
- Anonyymi
Kyllä ensimmäisenä tuli mieleeni Saddamin hyökkäys ja hänen kohtalonsa kun kuulin Venäjän aloittaneen erikoisoperaationsa. Niin samaa latua ovat tosiaan kaikki diktaattorit hiihtäneet. Franco ja Pinochet säilyttivät asemansa vähän pidempään kun tajusivat olla hyökkäämättä mihinkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602844
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 802216
- 602053
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408