Meidän miespuolisten tärkeinpiä elimiä on kai aivot ja penis, jolla on monta lempinimiä. Siitä on tehty eräitä galluppeja, mutta yksi taitaa vielä puuttua. Kyrvän tärkein osa on terska, jollain se on esinahan suojassa ja toisilla kokonaan tai osittain paljaana. Terskassa on varmaan satoja hermopäätteitä ja nuorella iällä liiankin herkkä.Murrosiän jälkeen sekin helpottaa - ainakin näin kävi minulla. Terskan koko ja malli vaihtelee kai vähän jokaisella, mutta kaikki ovat silti normaaleja eikä siitä pidä hermoilla. 1.)Kerro onko terskasi pyöreä, litteän tapainen, suippo, jne. muodoltaan. 2) Miten esinahka on, 3.) Terskan halkaisija. Sen saat joko viivottimella päältä mitattuna velttona ja seisokissa. Tarkemmin voit mitata se narunpätkällä ympäri ja sitten mita se naru mittanauhalla Ympärysmitta jaetaan piillä.. 4.) ikäsi. Terska myös muuttuu iän mukana. Katsotaan mikä on yleisin malli ja koko. Omat tietoni.
1.) pyöreä
2) Velttona esinahka päällä
3.) Halkaisija 5 cm. Narulla mitattuna seisokissa. velttona 3,5 cm.
4.) ikä 19 v.
Älä hermostu tästä gallupista, koska mikään muu ei oo pakko kuin kuolema.
uusi galluppi meille pojille
Anonyymi-ap
3
581
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan mielenkiintoinen aihe, jota en ole ennen miettinyt.
1.) Pyöreän ja suipon väliltä
2.) Velttona esinahka päällä
3.) Halkaisija stondiksessa 4 cm, velttona 3 cm
4.) 19 v- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18065761C
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
1.) aika pyöreä
2) esinahka päällä
3.) ehkä joku 4 cm
4.) 17 v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595