Vaimon kanssa sovittiin yhden meidän kaverin ottamisesta kolmen kimppaan.
Istuimme iltaa meillä kunnes vaimo sanoi että jos haluatte kimppaa niin mennään sänkyyn ja pudotti mekkonsa ja oli alasti edessämme.
Kehotin kaveria riisumaan ja panemaan vaimoani, kaveri oli hämmästynyt mutta selvästi mielissään kun pääsi panemaan vaimoani.
Vaimo kaverille
7
1881
Vastaukset
Tykkäskö vaimo?
Entäs sinä?
Onko uusintaa jo suunnitteilla…?- Anonyymi
Oli kiihoittavaa ja varmasti otetaan uusiksi.
Vaimo nautti kun sai kahta miestä ja lupasi olla mukana mielellään jatkossakin. Anonyymi kirjoitti:
Vaimo nautti kun sai kahta miestä ja lupasi olla mukana mielellään jatkossakin.Hienoa että löysitte uuden yhteisen harrastuksen.
Mistä päin ootte?
Haluatteko kokeilla 2m+2n?
Mähän oon siis jo tarjoamassa itseäni mukaan seuraavaan 2m1n 😁- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimo nautti kun sai kahta miestä ja lupasi olla mukana mielellään jatkossakin.Vaimo nukkuu kaverin kanssa ja minä lähden keittämään aamukahvin.
Vaimo oli yöllä vapautuneempi kuin ensikerralla. - Anonyymi
Karppa_76 kirjoitti:
Hienoa että löysitte uuden yhteisen harrastuksen.
Mistä päin ootte?
Haluatteko kokeilla 2m 2n?
Mähän oon siis jo tarjoamassa itseäni mukaan seuraavaan 2m1n 😁Minä olisin mielelläni 2N+2M kimpassa mutta vaimo ei halua vielä toista naista mukaan.
Hän ei ole vielä valmis toisen naisen mukaantuloon.
Olemme Kanta-Hämeestä.
- Anonyymi
Ja sitten heräsit
Ketjusta on poistettu 48 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351