Tästä voi katsoa esimerkkiä:
https://m.youtube.com/watch?v=nGx1ZaHMfRw
Tuo kyllä haastavaa, sillä siinä menee yleensä 24h aikaa tai enemmän. Jotkut sanovat että 100 km kävely on haastavampaa kuin maratonin juokseminen. Keskeytysprosentti on ainakin korkea. Kuulostaa kyllä hullulta moinen, kestääkö jalat ja polvet. Tuossa turposi ilmeisesti polvi tai polvet aika pahasti videossa. Mutta joillekin jalat voivat olla niin huonossa kunnossa 100 km suorituksen jälkeen, että joutuvat konttaamaan jonkin aikaa.
Pisin matka, mitä itse olen kävellyt on noin 40 km, siinä meni noin 8h aikaa. Olin kyllä aika loppu, polvissa ei ollut mitään ongelmia, mutta jaloista rupesi hieman tunto menemään loppua kohti. Siitä on tosin jo aikaa (ja kuntoni ei ollut niin hyvä), luulen että nyt menisi paremmin.
Näin pitkiä matkoja ei jaksa kävellä yksin, pitää mielellään olla myös seuraa. Niin, onko joku teistä kova kävelijä, että menee vaikka 40-50 km, tai enemmän?
Siistiä, jotkut jaksavat kävellä 100 km kerralla
1
420
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175