Asuntoni alapuolella liikkeenharjoittaja on muuttunut. Paikan kahdessa ikkunassa näkyy punainen lyhty.
PUNAINEN LYHTY - MITÄ KAIKKEA VOI TARKOITTAA???
4
460
Vastaukset
- Anonyymi
Netissä mainitaan työväenliikkeen punainen lyhty jossakin kahvilassa, torninissa, ym.
Sitten on paljon näitä salaperäisiä seksipaikkoja.
Joku rouva remontin aikoihin siinä liikkeen edessä kertoi, että hänen tyttärensä on hieroja ja tämä hänen työpaikkansa. Jonkun Arton lappu oli aiemmin ovessa. Tarjosi healingia.
Onko siellä nyt punikit töissä vai mitä.- Anonyymi
googlatkaa itse punainen lyhty
en ole keksinyt mitään - Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#180769709
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kannattaa seurata, yleensä takaovella ei ole ollenkaan lamppua.
Itsellä ulkovalon väri kertoo mitä on sisällä saatavilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141809Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1471528- 781408
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91271- 571246
- 741115
- 1091039
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55990- 60964
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890