Joo elikkäs tuota näin pääsi käymään että potkaisin varpaan oven karmiin ja sitten kipeäksi meni varpainen. Nyt on varvas ihan musta ja kipeä. Mitä tehdä?
Varvas varmaan murtunut ja vitun kipeä mitä pitää tehdä on tuskaa
6
266
Vastaukset
- Anonyymi
vaihtoehdot on selvästi siis joko mennä vastaanotolle selvittämään onko se murtunut tai vetää vaan hirveet perseet nii ei satu enää
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18083584o
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
eipä siinä muuta kuin sidot varpaan kiinni toiseen varpaaseen teipillä.
Jos varvas on murtunut niin ei sille terveyskeskuksessa muuta voida tehdä kuin sitoa toiseen varpaaseen kiinni. Varvasta kun ei voida edes kipsata.- Anonyymi
Paletti tanssijan tossu auttaa tähän vaivaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paletti tanssijan tossu auttaa tähän vaivaan.
balettitanssijoiden yleisin ammattitauti on vasaravarpaat. Ei päivää ilman murtuneita varpaita.
- Anonyymi
amputoi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873227
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322455- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341618Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450