Hei lintuasiantuntijat!
Täysin lintuja tuntemattomana kysyisin apuanne seuraavaan ongelmaan: Västäräkit (ainakin 2 eri yksilöä) ovat nyt n. 1 kk ajan koputelleet ikkunoihimme (eri puolella omakotitaloamme)ja lisäksi kakkineet ikkunoihin ja ikkunalaudoille (etenkin katetun terassin kohdalla oleviin ikkunoihin). Myös kiiltäväpintainen kukkaruukku talon toisella puolella on saanut osansa... Mikä näitä otuksia vaivaa??? Olemme asuneet samassa talossa jo vuosia, eikä vastaavaa ole aikaisempina vuosina ilmennyt. Voisiko niillä olla pesä lähettyvillä, jota puolustavat? Minkälaisiin paikkoihin västäräkit tykkäävät tehdä pesänsä? Asumme pääkaupunkiseudulla. Varsinainen kysymykseni on, MITEN NÄISTÄ SIIVEKKÄISTÄ HÄIRIKÖISTÄ PÄÄSEE EROON? Olen yrittänyt foliopelottimilla, radiolla, vesipyssyllä... Olen kyllä lintujen ystävä, mutta rajansa kaikella!! Kiitos jo etukäteen, jos joku osaa valottaa minulle näiden lintujen käytöstä!
Västäräkit riesana
4
418
Vastaukset
- Simo
metsästyskorttia suorittamaan ja sitten ostat itsellesi haulikon ja luodikon ja ison tykin. Sitten alat räiskimään noita riiviöitä, sillä pitäähän ihmisellä olla asumisen rauha tuollaisilta pedoilta, jotka voivat käydä pikkulasten, mummojen ja vaarien kimpuuna ja nokkia ne vaikka kuoliaaksi!
Osta vielä itsellesi "Greenpeace v***uun" pinssi ja jos joku kehtaa alkaa itsepuolustustasi arvostelemaan, niin haistata takaisin mokomia ituja pureksivia viherpiiperö kettutyttöjä!
Helvetti, joku roti tässä maassa olla pitää! - juho
hölmöyttään luulevat että ikkunan takana on toinen västäräkki.....pistä pahvista silmän kuvia ikkunaan niin jo säikkyvät
- tämä ketju
Lue edelliseltä sivulta "urospeippo tappelee ikkunan kanssa", siellä oli sama ongelma.
Ihmettelen vaan,että hyvin menee,kun mainittavaksi ongelmaksi koette mainitsemanne ongelman.Kaikilla kohtamme;kaikessa ironiassa yhdyn puolittain viestiin ,jossa ehdotettiin tositoimia,jos se noin pännii.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577370Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393651Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3762046Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1681844- 861499
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164