Mulla nyt on ollut n. 2v sellanen ongelma että mua alkaa kutittaan perseestä kun yritän nukkua se jatkuu noin 3-7pv sit se vaan lähtee pois näin on tapahtunut nyt 2-4kk väliaikoina, tietääkö kukaan mikä mua vaivaa
Kihomatoja vai ihan jotain muuta?
7
299
Vastaukset
- Anonyymi
Pliis joku auttaa en kestä näitä kipuja
- Anonyymi
Nyt mua polttelee
- Anonyymi
Pese alapää joka ilta ja katso kutittaako senkin jälkeen . Tavallisesti kun saa kihomatoja niin ei ne pois lähde vaan on saatava lääkkeet niihin . Katso illalla kun kutiaa peilistä jos näet pieniä valkoisia matoja , mielellään sellainen peili mikä suurentaa niin näkyy kunnoll
- Anonyymi
Voi olla matoja. Saat varmuuden jos menet lääkäriin. Kannattaa myös pestä alapää joka päivä kuten joku toinen jo sanoi.
- Anonyymi
Mahdollisesti olet saanut ihon peräaukon ympäriltä ärsyyntymään, kun on ollut kosteana.
Ota illalla vessapaperia, tee siitä pieni rulla, voitele vähän rasvaa päälle, ja tunge takapuoleen, niin se kuivattaa alueen. Jos on ollut joku pieni repeämä limakalvossa, sekin paranee. Muutama päivän päästä vaiva lienee ohi. - Anonyymi
Kävin lääkärissä vaik kyllä se hiukan nolotti. Matoja ei ollut. Ohjeeksi sain että peräaukko huuhdellaan ja rasvaataan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175