Moii oon 14v oululainen tyttö, joka etsii 13-16v kavereita oulusta. Ois kiva saada hyvä kaveri jonka kaa vois pitää yökyliä ja vaik kotibileitä jos saataisiin vielä isompi porukka. Haluisin kaverin, jolla on jo ennestään jonku verran kavereita jotta voisin tutustuu niihinki ja voitais sit olla porukas. Ja sellaisen, joka ei pelkää esim alkoholii koska mä haluisin joskus maistaa vähä sitä, mut ei juotais kuitenkaan liikaa. Mä käyn tällä hetkellä kotikouluu, joten ei oo koulukavereitakaa oikein. Mut joo, jos haluut olla mun kaveri nii kerro su snp tai joku muu jossa voitas pitää yhteyttä :)
Etin kavereita Oulusta
Anonyymi-ap
3
213
Vastaukset
- Anonyymi
olen 14-vuotas poika joka ei toki ole oulusta mutta jos haluaa puhua vaikka videopuheluita tai snäpätä niin snp on jupe637 minullakaan ei ole hirveästi kavereita mutta lisää snäpissä ihmeessä olisi kiva tutustua
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670