Vasta viime viikolla se tuli, ehkä Apu-lehden lisänumerona. Lehesä on artikkeli vyöruususta ( vr).
Se on olhut päällä ehkä vuodenpäivät. Minusta on se ihime, ettei siehen ole mitään kunnon lääkettä tai lääkitystä.
Vyöruusu pitää yllä juukelinmoista hermokipua. Tavallisia särkylääkkeitä. Mutta
Yks käytännössä oppimani keino on laittaa vyöruusu-alue oman painon alle vuoteessa, Aluksi polttelee enemmän, mutta hermokipu väsyy kun rasittaa sitä.
Laittakaa ohjeitanne, millä voitte lievittää oloanne.
. mökö 83v.
Terveyslehesä oli hyvä kiriootus vyöruususta.
Anonyymi-ap
1
97
Vastaukset
- Anonyymi
Enpä tiedä, mutta jostain kumman syystä iltaisin, kun panen maata, selän rakkuloihin sattuu. Kun monta tuntia nukuttuani aamuisin selälläni herään, en tunne mitään kipua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175