Pahaolo on mulla!

Anonyymi-ap

On tosi paha olo ja apuu en saa, en edes alkoholisti tai narkkari ole, ahdistaa ja olen todella väsynyt, mitä hittoo teen, kukaa ei auta eikä ole edes kavereita. T. Iäkkäämpi mies.

21

1090

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Normi eläkeläisen olotila, oo huoleti kyllä kuolema helpottaa.

• Anonyymi

Ota ne lääkkees Lumperi..

• Anonyymi

Jos olet ikäsi täällä asunut ja selvinnyt hengissä jo yli 40 vuotta niin kyllä se loppukin menee omalla painollaan.

• Anonyymi

Raskaaksi käy silti, no ei sitä kukaan ymmärrä ennekuin kokee saman,,,ei edes voi ajatella järkevästi vaikka kuin yrittäis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raskaaksi käy silti, no ei sitä kukaan ymmärrä ennekuin kokee saman,,,ei edes voi ajatella järkevästi vaikka kuin yrittäis.

Kyllä se ahdistaa muitakin.
        Tämä syksy ja alkutalvi on aina vaikeinta.

Pahalla sinnillä vain eteenpäin kuten mummo lumessa.

• Anonyymi

Kysy mt-toimistolta apua. Kyllä siellä autetaan. Esim. uusi miestyöntekijä on hyvä. Toivon että saat apua. T. Tätinainen

• Anonyymi

Ei sinne uskalla mennä, lähtee heti huhu liikkeelle et tuokin se on seonnut.

• Anonyymi

Ensimmäiseksi kannattaa välttää tätä sivustoa koska tämä lisää jokaisen käyttäjänsä pahaa oloa.

• Anonyymi

Eikä lisää !

• Anonyymi

Käyhän lääkärissä. Mieheni kävi terveyskeskuksessa jonkin aikaa jatkuneen ahdistavan olon takia. Yskääkin vähän oli. Lääkäri oli määrännyt jonkin mielialalääkkeen. Mies haki ne apteekista, mutta yhtään tablettia ei ottanut. Hänellä oli sellainen työ, että tarkkana piti olla koko ajan.
      Muutaman viikon päästä hän meni yksityiselle puolelle. Summassa varasi ajan sydänlääkärillle. Sydänvikahan se oli, sivuääni oli kuulunut selvästi. Hän sai sydänlääkkeen ja kun haki sen, niin vei apteekkiin sen mielialalääke paketin täysineen takaisin.
      Siitä sitten alkoi säännölliset käynnit sydänlääkärillä. Eikä se vaiva parane koskaan sen kanssa on vain opittava elämään.
      Tämmöinen tapaus kävi meillä muutamia vuosia sitten, kun miestä alkoi ahdistaa oudosti.

• Anonyymi

Minua kansa ahisti pitkään kunnes Kela vihdoin suostu maksamaan isommat kengät, nyt on niin mukava jotta ihan hupia kävelöö.

• Anonyymi

On tämä raskasta, MTT on ihan luokaton avunantaja, joku nuori tyttönen koittaa höpöttää jonniijoutavaa, mitä vittua hän muka tietää kun on itsellä todella paha olo ja valtavat vastoinkäymiset olleet jatkuvasti läsnä, missä ovat vanhemmat psygiatrit joilla on edes vähän tietoo ihmisten vastoin käymisistä, alkaa olla omat voimat loppu, ei viittis ruveta enää juopottelemaankaan, sekin on joskus kokeiltu, ei auttanut pahensi vaa, kun saisi edes yli 58v naiskaverin nii ei tarvis ihan yksin olla.

• Anonyymi

Vanhat psygiatrit ovat hauasa.

• Anonyymi

Vai naisen puute se onkin se pahoinvointi! Ei nainen tule sinne, jos et itse mene etsimään naista. Onnea matkaan.

• Anonyymi

Sulla kannattaisi keskustella jonkun kanssa. Ristitään yhdessä kätemme, että saisit oikeita ihmisiä ympärille ja saisit iloa elämään. Rukoilu auttaa monesti. Toivotan sinulle kaikkea hyvää ja lämpöä elämään. Et ole yksin, uskotko sen ?

• Anonyymi

Liika lämpö ei oo hyväksi.

• Anonyymi

Kiitos, rukoilu on todellakin auttanut jaksamaan, jospa tämä tästä. Voimat vaan aika vähissä.

• Anonyymi

Muuta vääkiöön. Sieltä löytyy tukea ja turvaa.

• Anonyymi

Pitää mennä rohkeasti tapahtumiin esim. porstuankulmaan. Sitte kun tulee yksinäisten joulujuhla niin sinne rohkeasti. Ei kotiin kukaan tule hakemaan. Soittele tutuille ja kaupassa juttele tuntemattomille.

• Anonyymi

Elä tie mittään.Outa, että kohtaos menöö ohi.

• Anonyymi

Jos ei ole töitä, niin rupea vaikka ryyppäämään. Kyllä se helpottaa

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1254
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      820
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      760
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      695
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      672
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60