Se on ihan paska bändi, Iron maiden on paras!!!!!!!!!!!!!
Metallica!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
15
1386
Vastaukset
Perustele tuo "Metallica on paska bändi". Muuten yksikin huutomerkki riittää.
Metallica on paras!- Klintti Westwood
...että se yksikin huutomerkki riittää. Mutta kyllä vaikka Metallica sekä Iron Maiden ovat hyviä niin kyllä tuo Black Sabbath on enemmänkin minun makuuni! Mutta kyllä Metallica on jo lähellä parhaan bändin titteliä, ellei mennyt peräti ohi!
- tanu
mä oon sun kanssa samaa mieltä metallicalla menee lujaa jes....
- Hetfield
Vai niin. Nyt tiedän minkä ikäistä porukkaa kuuntelee maidenia. Joitain 11-13 vuotiaita varhaisteinejä jotka luulee olevansa kovia Iron maidenin kansikuvahirviön takia. hahhahhaaa, minä nauran teille. Metallica on parempi kuin Iron maiden. Piste.
- tanu
just... vai niin mun mielestä metallica jyrää se on aivan sika hyvä bändi=)
- Juudas praist
Näyttää olevan samanlaisia urpoja maidenin palstalla.
- Satans.9.Slut
molemmat ovat ohan hyviä.
UP THE IRONS! ;)- Satans.9.Slut
'ohan'= ihan.
- juha
...on tämä väittely.Helvetin järkevää kinastella bändeistä joiden musatyylit on ihan kuin vertais vaikka Mardukia ja Arja Havakkaa.
Omasta mielestäni MOLEMMAT bändit on erinomaisia omilla tahoillaan ja omistan molempien bändien useita levyjä. (siis MAIDENIN JA METALLICAN) - Shiruko
kumpikin noista menee, mutta Arch Enemy on paras :D
- alkuperäinen kirjoittaja
Joo provo oli tarkoitus laittaa ja ihan hyvin näytti onnistuvan! Tykkään Iron Maidenista, mutta ei Metallicakaan mikään huono ole.
;)
- metallica4ever
siis sä oot vitun tyhmä kun tuut haukkuu tänne metallicaa!!!!!!!!!!!!!11 mistäs ite tykkäät
jostai antti peräruiskust vai???????!!!!!!!!!!!!!
hahaa!!!!
metallica on paras !!!!! - Peke_72
voi viddhu, että näitä pitää täälläkin nähdä.... maiden ja metallica kummatkin on mun suosikkeja.... miksi pitää tollee provo-linjalle mennä? Elämä varmaan tylsää tai sisällyksetöntä?
- !!!!!!!!!!!!
Molemmat on kovia bändejä vaikka itse ehkä käännyn maidenin puolelle,mutta itselläni on paljon kyseisten bändejen levyjä yms..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165