Tässä aloin miettimään, että onko adoptio teidän mielestä eettisesti oikein? Kaipaisin erilaisia mielipiteitä asiaan liittyen.
Onko adoptio eettisesti oikein.
3
546
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole eettisesti oikein esim afrikasta adoptoidut ei kotoudu suomeen. Hyvin paljon käytöshäiriöitä huumeet ryöstöt ym ym. Kyllä itse tehty on aina paras mutta ei kaikilla onnistu. Onhan se koomisen näköinen kun musta kakara on perheessä tulee mieleen vaimo on käynyt vieraissa ja kiusataan tosi paljon. Niin sanotusti on palanut pohjaan tekohetkellä
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#180968050
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
Ei ole oikein ei tiedä oikeesti minkälainen on alkuperäinen perhe. Tappoihan aboptio poika etelä suomessa isän. En itse uskaltais ottaa vierasta lasta kotiini. Ellen jokikunnas mediassa kehuu liikaa ulkomaista lastaan ei näytä hyvältä. Liika kehuminen hoono juttu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647