Hei muruset🥰 Tällä mummolla olis yksi kysymys. Onko muita joita kiinnostaa nuoret pojat🤔Tämä mummo kun tyttären pojan kanssa saunotaan,jään aina koukkuun pojan pitkään pippeliin,siis todella pitkään ..kuinka voi nuorella pojalla olla tuollainen kalu...aina katselen sitä komistusta vähän himoiten....oon varmaan tosi pervo...
Nuori poika
7
2143
Vastaukset
- Anonyymi
Älä pelkästään katsele vaan ota se syvälle pilluusi ja rohkaise pitkäpenistä laukeamaan kaikki siemenet pilluun. Vaikka raskaaksi et voi enää tulla, tiedät itsekin kuinka hyvää tuore sperma tekee syvällä emättimessä ja kohdussa!
- Anonyymi
Poika tykkää räplätä pitkää pippeliä usein,tulee terassille pippeli pystyssä heiluen,kunnon tuppipippeli,mummon tekis mieli vetää huppu taakse ja paljastaa terävä terska esiin...🥰
- Anonyymi
Otahan lääkkeesi niin kyllä se siitä hönö spede helpottaa.
- Anonyymi
Pöh taitaa olla joku pedarigay joka kirjoittelee
- Anonyymi
Elä epäie sellanen sit olet.
- Anonyymi
Tuo mummo nyt näyttäisi kirjoittelevan täällä täysin keksittyjä juttuja ja tyylistä päätellen on myöskin mies.
- Anonyymi
Tuo "mummo" on muutamassa ketjussa esiintynyt sekä mummona että miehenä. Tyyppi on niin tyhmä ettei näytä ymmärtävän miksi hän paljastuu niin helposti. Ei taida olla kaikki muumit ns. laaksossa.
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499