Hei, Epäilen että minulla on kihomatoja minulla on ollut kutinaa pahoinvointia ruoanhalun menetys päänsärkyä pyörryttää jatkuvasti ja uniongelmia ja vatsakipuja Pyydän apua tässä aiheessa tarvitsen tietoja millaisia oireita muilla on ollut tartunnan aikana Itse en ole täysin varma että minulla olisi tartunta mutta olen harvoin näin kipeänä Koulusta tuli wilmaan viesti kihomato ongelmasta joten en pidä sitä mahdottomana mutta en kuitenkaan ole varma tartunnasta
Mahdolliset kihomadot
Anonyymi-ap
6
536
Vastaukset
- Anonyymi
Mene lääkäriin
- Anonyymi
onko ummetusta ja ripulia peräkkäin?
- Anonyymi
Pyydä kumppaniasi kurkistamaan taskulampun kanssa pyllynreikääsi. Jos siellä käy kuhina, eli kiehuu valkoisia matoja, kihomatodiagnoosisi varmistuu
- Anonyymi
Hae metsästä kallioimarteen juuria ja pureskele niitä niin mato-ongelma ratkeaa.
- Anonyymi
Mut entäs jos tää on yksin jos ei oo kumppania?
- Anonyymi
Mä autan, jos kysymyksessä on nainen ja lupaan katsoa taskulampulla sinne pimeään.
En ota niitä pois mutta annan vahvistuksen, että on tai ei oo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667