Halpatyövoimamaa Suomi

Anonyymi-ap

Kävin Biltemasta ostaa raidetangonpäät volvoon, kummallekkin opuolelle omansa. No kaveri iski tiskiin tangot ja minä ostin ja asensin, mutta kun lähdin aja maan niin huomasin, ettei auto kääntynyt
vasemalle kunnolla. Myyjä oli myynyt minulle kaksi oikeakätistä tankoa..
Kävin ostamassa sitten sitä vasemmanpuoleista, kaveri rupesi katsomaan kuvastoa ja osoitti jotain
lamppua, okse tää??
Vanhaan hyvään aikaan varaosamyyjään saatto luottaa, sait 98% varmuudella oikean osan, nyt 80 % varmuudella saat väärä.
Sama asia on rautakaupoissa myyjät on täysiä ummikkoja, joudut opettamaan heitä kädestä pitäen.
Kuhan halvalla saa duunarin, se on pääasia.

4

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Motonetti on samanlainen ostin jakopäänhihnan, sain jonkun kuormaautoon tarkoitetun.
      Kävin vaihtamassa , no ei tietenkään käynyt. Annoin tietenkin rekisterinumeron jolla pitää saada oikea. Myyjä vaan hatusta vetään "jonkun" tossa, jospa se ei palauta.

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

🍒 ­N­­y­m­­­f­­­o­m­­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18100555i

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Ilmoitin huoltoyhtiölle, että ilmanpoistoventtiili puuttuu keittiön huuasta.
      No kello soi ja sisään astui afrikkalaisperäinen hemmo. Mikä se huua on? Missä se on? Mikä se ilmanpoistoventtiili on?

• Anonyymi

Onhan se työnantajien mielestä niin, että minimipalkka = maksimipalkka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      89
      3308
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3067
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2550
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2343
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2313
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2066
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      1996
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1656
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1653
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      31
      1519
    Aihe