Periaatteessa pitäisi toimia mutta ei pelaa, ainoastaan lataa puhelimen mutta tv ei reagoi mitenkään että puhelin on liitetty siihen. Asiallisia neuvoja kiitos:)
Puhelin televisioon ubsin kautta
8
158
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin jossain vanhassa nokialaisessa piti vaihtaa usb-tila tiedonsiirtoon tjsp, jotta se näkyi usb-tikun tavoin laitteessa mihin kytketty. Ja puhelimesta piti avata "näppäinlukko" yhden kerran usb:n liittämisen jälkeen. Sillä kait estettiin ettei ulkopuoliselle päätynyttä puhelinta voi ihan suoraan tutkia, jos ei tiedä pin-koodia.
- Anonyymi
Minulla muutaman vuoden vanha Motorola. Usb asetuksia olen kokeillut ja vaihdellut ja mitään ei tapahdu. Kait eivät tue toisiaan🤔
Olisihan play kaupassa tarjolla erilaisia ohjelmia, mutta ne täynnä mainoksia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla muutaman vuoden vanha Motorola. Usb asetuksia olen kokeillut ja vaihdellut ja mitään ei tapahdu. Kait eivät tue toisiaan🤔
Olisihan play kaupassa tarjolla erilaisia ohjelmia, mutta ne täynnä mainoksia.Joissakin Android-puhelimissa voi joutua aktivoimaan ns. huoltovalikon, jonka kautta pääsee muuttamaan usb:n toimintatapaa.
Vaan jos puhelin näkyy tietokoneeseen kytkettynnä usb-asemana, niin pitäisi silloin myös muissakin laitteissa toimia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joissakin Android-puhelimissa voi joutua aktivoimaan ns. huoltovalikon, jonka kautta pääsee muuttamaan usb:n toimintatapaa.
Vaan jos puhelin näkyy tietokoneeseen kytkettynnä usb-asemana, niin pitäisi silloin myös muissakin laitteissa toimia.Tv ei välttämättä tue puhelinten USB yhteyttä. Se kun on kuitenkin erilainen kuin esimerkiksi USB tikku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tv ei välttämättä tue puhelinten USB yhteyttä. Se kun on kuitenkin erilainen kuin esimerkiksi USB tikku.
Puhelimen pitää siis emuloida usb-asemaa, ja siksi puhelimissa on niitä erilaisia protokollia usb:lle.
https://www.howtogeek.com/192732/android-usb-connections-explained-mtp-ptp-and-usb-mass-storage/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhelimen pitää siis emuloida usb-asemaa, ja siksi puhelimissa on niitä erilaisia protokollia usb:lle.
https://www.howtogeek.com/192732/android-usb-connections-explained-mtp-ptp-and-usb-mass-storage/Ja tätä ei välttämättä kaikki televisiot ymmärrä. Ja puhelimen muistin formaatti voi olla myös epäyhteensopiva
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18100775V
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Ainakin omassa telkkarissa voi katsella puhelimen kuvia, kun valitsee usb-tilaksi "näytä kuvia". Käytännössä se taitaa näyttää puhelimen tiedostojärjestelmän DCIM-hakemiston sisällön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53732
- 60699
- 33692
- 47670