Olen suunnitellut koristelevani joululahjaksi katuharjoja servettitekniikalla, mutta nyt aloin miettimään että miten tuo lakka toimii talvella kun on -20°c pakkasta ja lunta?
Kestääkö decoupage-lakka pakkasta
Anonyymi-ap
4
518
Vastaukset
- Anonyymi
Osta mieluummin rautakaupasta kosteuden kestävää puuliimaa ja sitä veden kanssa sekaisin suhteessa 50/50 , sillä liimaat servetit harjoihin ja kunnolla seosta vielä päälle . Kuivuttuaan kestää hyvin myös ulkona jos ei ole sateessa jatkuvasti.
- Anonyymi
Kiitos vinkistä!
Decoupagen toimivuus kuitenki vielä kiinnostelee kun kaapissa on purkki vanhasta projektista :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos vinkistä!
Decoupagen toimivuus kuitenki vielä kiinnostelee kun kaapissa on purkki vanhasta projektista :)Sit ei auta kuin kokeilla. Joskus on ollut erikseen decoupage liimalakkaa ulkokäyttöön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657