Sanovat nyt että Mooseksen lain tappokäskyjä ei ole lupa noudattaa, mutta lopulta kun Jeesus on tullut takaisin niin tappavat kaikki vääräuskoiset ja ateistit hänen käskystään. Nyt on mukamas vielä julistettava evankeliumia tappamisen sijasta, mutta lopulta paljastuu se, että tappaminen on oikea tapa kohdata vääräuskoinen ihminen.
Sairas uskonto eivätkä kristityt edes huomaa sitä, miten pimeä heidän "huoneensa" on.
Kristittyjen tavoite on lopulta tappaa vääräuskoiset
Anonyymi-ap
5
156
Vastaukset
Ateistisen maailmankatsomuksen mukaan mikään ei ole absoluuttisesti väärin, joten mikä on ongelma?
- Anonyymi
Kun Jumalakaa ei sotia estä siis?
- Anonyymi
se kuuluu Jumalalle, ja Hän myös tekee sen!
- Anonyymi
Se on vähän kuin ruotsista läpsytteli 35.000 ja itä-rajan takaa muutama niin heti puututtiin 🤣
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319