Seksuaalinen vetovoima miestä kohtaan

Anonyymi-ap

Olen 20-vuotias mies ja olen alkanut tuntemaan seksuaalista vetovoimaa toista miestä kohtaan, hän on siis avoimesti homoseksuaali. En osaa yhtään käsitellä tunteitani tai suhtautua asiaan mitenkään. Olen aiemminkin tuntenut vetovoimaa miehiä kohtaa, mutta olen kokenut nämä tunteet aina moraalisesti vääriksi ja näin ollen en ole uskaltanut ryhtyä mihinkään. Mitä mieltä te olette, pitäisikö minun alkaa tapailemaan ja harrastamaan seksiä miesten kanssa, kun se kerran minua kiinnostaa? Monesti tosin koen morkkista sen jälkeen, kun olen esim. masturboinut ja ajatellut miehiä eroottisessa mielessä.

12

1287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

oon miettin samaa jo 7vuotta varmaanki.

• Puhele kaverisi kanssa, kokeile kerran tai kaks ja katso kuinka käy

• Anonyymi

Samoin tunsin morkista aluksi kun fantasioin. Hierojalla vaki sellaisella kiihotuin kerran alkoi kalu seisoo, hieroja tiesin oli homo. Mitään sanomatta laittoi öljyä kaluuni ja palleihin, aloitti hieromaan ja hyväilee jolloin levitin reisiäni nautinnosta. Sitten se tapahtui hän imaisi kaluni suuhunsa alkoi naimaan suulla, samalla hieroi pallejani, tulin melkein heti. Yllätyin miten normilta tuntui enkä tuntenut morkista. M 46v

• Anonyymi

Kaappihomo runkkarit ne riehaantui buaahaa

• Anonyymi

minun hieroja sai kaluni pystyyn ja peppunini hyvin auki mahtava pano

• Anonyymi

Itse myös tykkäsin pojista nuoruudestani lähtien, mutta yritin kanssa ajatukset itseltäni kieltää, kunnes n. 35 vuotiaana harrastin seksiä miehen kanssa ja kun sen kynnyksen ylitin halusin vain lisää ja kaduin kun en ennemmin kokeillut.
      Nykyään yhteiskunta on jo paljon suvaitsevampi, joten rohkeesti toteutat vain itseäsi mikä hyvältä tuntuu.

Mies vm. -63

• Anonyymi

kun kerran saa ei voi olla enää antamatta

• Anonyymi

Kokeillaan mullakin eka kerta

• Anonyymi

Riippuu ihan itsestäsi mitä haluaa.Ei sitä muut tule kertomaan ja ei se muille kuulukaan.Itse mietin 20-vuotiasta miestä,jonka tunnen.M46v

• Anonyymi

jos kiihottaa anna mennä vaan nautintoja

• Anonyymi

H­­e­i! Ku­ts­­um­­me sinu­t käym­ään u­udess­­a cha­­­tis­sa! Mei­tä on yl­i mil­­joona! 👉 http://allyak.com/H/R1t1D7

Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      55
      7187
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      714
      3343
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      144
      1630
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      260
      1481
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1351
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1230
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1165
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1124
    Aihe