Omega weaponhan tulee siellä ultimecian linnassa, olen nytten piessyt kaikki örvelöt paitsi tuon omega weaponin. Eikö sen omegan pitäsi ilmestyä siihen mustan usvan kohdalle siinä huoneessa jossa on ne urut? Miten sen weaponin saa siihen? HALUUN HAKATA SEN!
OMEGA WEAPON
9
440
Vastaukset
- ff fan
hahaaa!onnistuukohan?no joka tapauksessa siellä linnan jossain huoneessa oli iso kello katssa ja siitä lähti lattialle naru jota pitää vetää että kello soi,näin ilmestyy tietyn ajan aika raja jonka sisiällä omega on siellä uruilla.
- tapzagrath
Löysin sen narun ja pääsin taistelemaan sitä weaponia vastaan. Onks kellään jotai vinkkejä ton tappamiseen, se teki mulle aluks LV5 Deathin ja kaikki tyypit kuoli samantien. Kaikki mun tyypit kyllä ovat (jota käytän) 100 levelisiä ja mul on kaikki GF:t. Neuvoja...
- BubbleGirl
tapzagrath kirjoitti:
Löysin sen narun ja pääsin taistelemaan sitä weaponia vastaan. Onks kellään jotai vinkkejä ton tappamiseen, se teki mulle aluks LV5 Deathin ja kaikki tyypit kuoli samantien. Kaikki mun tyypit kyllä ovat (jota käytän) 100 levelisiä ja mul on kaikki GF:t. Neuvoja...
Käytä Holy Waria tai Herota ukoilles, niin eivät kuole. Squallille tosin ensin Aura, ni voit limittää sitä pikku Omega-paskiaista oikeen kunnolla. Itte en ole vieläkään saanut sitä tapettua... Peli on kyllä läpi menty. x)
- tapzagrath
BubbleGirl kirjoitti:
Käytä Holy Waria tai Herota ukoilles, niin eivät kuole. Squallille tosin ensin Aura, ni voit limittää sitä pikku Omega-paskiaista oikeen kunnolla. Itte en ole vieläkään saanut sitä tapettua... Peli on kyllä läpi menty. x)
Itsekkin olen pelin vetänyt läpi monia kertoja. Mut heh, enpä taida pysty nyt voittaa tuota perkeleen omega weaponia ku se teki niitä ihmeiskujaan ja mulla ei oo yhtäkään holy waria, ainoastaan 2 heroa. Onneksi olen säästänyt saven ennekuin menin 4CD:lle joten voin vielä käydä 3CD:llä hankimassa noit itemejä.
tapzagrath kirjoitti:
Itsekkin olen pelin vetänyt läpi monia kertoja. Mut heh, enpä taida pysty nyt voittaa tuota perkeleen omega weaponia ku se teki niitä ihmeiskujaan ja mulla ei oo yhtäkään holy waria, ainoastaan 2 heroa. Onneksi olen säästänyt saven ennekuin menin 4CD:lle joten voin vielä käydä 3CD:llä hankimassa noit itemejä.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=105&conference=1500000000000157&posting=22000000007683876
Parasta vahinkoa synnytetään äijäporukalla, Irvine(shot), Zell(duel) ja Squall(renzokugen).
Ja jos Heroja ei löydy, niin Rinoan Invicible Moonilla on vielä mahdollista voittaa, tosin pieni sellainen.- Nimetön
Kanooh kirjoitti:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=105&conference=1500000000000157&posting=22000000007683876
Parasta vahinkoa synnytetään äijäporukalla, Irvine(shot), Zell(duel) ja Squall(renzokugen).
Ja jos Heroja ei löydy, niin Rinoan Invicible Moonilla on vielä mahdollista voittaa, tosin pieni sellainen.niitä äijiä mä tosiaan käytänkin, kaikilla on leveli 100 ja squalilla lionheart. mut sitte kaikki noi mun muut tyypit, niitä mä en ikinä oo käyttäny aina ku oon vetäny ton pelin läpi. eli kaikilla niillä muijilla on levelit jotai 10-15.
- tapzagrath
Nimetön kirjoitti:
niitä äijiä mä tosiaan käytänkin, kaikilla on leveli 100 ja squalilla lionheart. mut sitte kaikki noi mun muut tyypit, niitä mä en ikinä oo käyttäny aina ku oon vetäny ton pelin läpi. eli kaikilla niillä muijilla on levelit jotai 10-15.
nii, toi jälkimmäine teksti on mun kirjottama... unohdin taas kirjautuu sisälle.
- ILoveFinalFantasy
No 1 super lälläri kikka on käytää Selphien(tai mikö se nimi nyt olikaan) THE END kikkaa jossa se omega on hienolla pellolla ja se jää sinne. mutta tämä on liian helppo kikka joten jos haluat haasteen niin käyta auraa ja lionhartia (niin voitin sen aika helpolla...)
- Mibizii
mäki oon käättäny sitä the endiä mut sillai se on kyl liian löysää joten kannattaa murskata se iliman nuita superiskuja.....:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316