Gunillat hoitaa ja vapaaehtoiset, mikäli jossain ruotsia tarvitaan. Todellisuudessa ani harvoin tarvetta.
Kaikille halukkaille virkamiehille vapautus virkavaatimusten pakkoruotsista nyt heti.
10
162
Vastaukset
- Anonyymi
Ruotsivaatimus kaikille virkamiehille on järjetön. Neljän prosentin vähemmistön takia!
- Anonyymi
Mitä tapahtuisi, jos halukkaat vapautettaisiin?
- Anonyymi
Nythän suomalainen ei kelpaa virkamieheksi omassa maassaan ilman 4%:n pikkukieltä. Tästä naurettavasta vaatimuksesta on päästävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nythän suomalainen ei kelpaa virkamieheksi omassa maassaan ilman 4%:n pikkukieltä. Tästä naurettavasta vaatimuksesta on päästävä.
UKRAINA WAR LIVE YOUTUBE
- Anonyymi
Puten lätti on menossa kivikaudelle
- Anonyymi
Heja Sverige
- Anonyymi
Volvo on hyvä auto
- Anonyymi
Puten vesipää paisuu ja sen kyllä huomaa
- Anonyymi
Hehe trolli
- Anonyymi
Puten imperiumin kasvu on nyt sitten loppu ja ne on menossa kivikaudelle
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450