LuxBeds from North. Oletteko saaneet tilaamanne sängyn

Anonyymi-ap

Ite odotellut omaani jo aivan liian kauan. Ekan sängyn laitoin tilaukseen Sisuste Peltoniemeltä, mutta kun sänkyä ei alkanut kuulua, laitoin lähes vastaavanlaisen laatusängyn Luxbedsiltä tilaukseen. Sitäkin olen odotellut jo aivan liian kauan. Tuleeko Lux Bedsit samalta tehtaalta, mitä Sisuste Peltoniemenki sängyt? Voiko kohta luottaa mihinkään sänkyfirmaan, kun tuotteita ei saa? Kuka on saanut sängyn LuxBedsiltä?

8

715

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kummatki yritykset samaa sontaa. Sisuste peltoniemi ja vitatalaya molemmilla kassa tyhjä ja velkaa älytön määrä. Yrittivät tieten rällä LuxBedsillä saada pelastettua jotain mutta lopputulos on lisää velkaa

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

💋 ­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18112374H

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Itse olen odottanut nyt 3 kuukautta... liika pitkään ja asiakaspalvelun vastaukset tökkii myös ja tuntuu huononevan koko ajan. Jos olisin tiennyt olisin hakenut jostakin vuosikymmeniä vanhasta liikkeestä enkä uudesta. Myyntityö oli hyvää joten sen vuoksi tilasin.

• Anonyymi

Kannattaa tsekata Facebookista ryhmä Sisuste Peltoniemen ja Lux Beds -asiakkaat.. Kertoo enemmän ku tuhat sanaa täällä. Valitettavasti.

• Anonyymi

Ei kukaan täysjärkinen käytä Facebookia, joten ...

Facebook on lähes aina mukana kaikissa huijauksissa.

• Anonyymi

https://yle.fi/a/74-20081024

Jos olette jotenkin Googlen kautta saaneet linkin huijarifirmaan, haastakaa Google oikeuteen. Google ja Googlen johto kyllä tietävät mistä on kysymys.

Miten muissa maissa tyhmille kaupitellaan huijaussänkyjä? Vastaavia tuotteita ja verkkokauppoja on maailmalla varmasti sadoittain.

• Anonyymi

7kk odottanut sänkyä tai rahoja. Ei mitään tule vaikka koko ajan luvataan…

• Anonyymi

En ole saanut ja nyt näyttää olevan uusi nothingbeds -verkkokauppa auki. Ainakin rehellisesti ilmoittavat tällä kertaa että ei mitään sänkyä nimessä ja toimitusehdoissa LuxBeds. Taidan lähteä käymään liikkeessä jollei ovi ole jo säpissä!! Rahat meni ja selkä on p... ... Kiitos tästä!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      188
      1341
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      753
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33