Seinäjoen nuoriso kyllä pääsee viikottain julkisuuteen pahoipitelyillä,ilkivallalla tai huumausaineilla. Tarttis tehdä jotain? Eikö vanhemmat välitä tai pysty mitään asialle? Mistä tämä kumpuaa onko tämä sitä etelä-pohjalaista ylpeyttä ja näyttämisen halua pitäisi tehdä samaa kuin isoissa kaupungeissa? tuntuisi vähän siltä...valopäät
Seinäjoen nuoriso
3
308
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt on mahdollisuus tuottaa ja synnyttää Suomeen fiksumpia jälkeläisiä. Siittiöistä Suomessa on pula. Tänä vuonna on hyväksytty vain 12 miehen siittiöt 70:stä luovutushalukkaasta! Tulos kertoo paljon nykytilanteesta. Siittiöluovutukseen hakeutuvien miesten terveydentila ja siittiöt nimittäin hyvin tarkkaan etukäteen tutkitaan. En ole koskaan ymmärtänyt, että kuka tahansa voi hommata lapsia kenen tahansa miehen kanssa. Ei tiedetä miehen sairauksista, kromosomimuutoksista tms. riskeistä sikiölle.
Ylen juttu tästä https://www.is.fi/terveys/art-2000010007581.html
Tässä muuten hyvä vinkki alle 40v miehille. Ilmoittautukaa siittiöluovuttajiksi. Pääsette kokonaisvaltaiseen terveystarkastukseen ilmaiseksi.- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18112707b
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Seinäjoki
Koulujen rikosilmoituksia:
2022: 45 kpl
2023: 55 kpl
1.1.–15.4.2024: 20 kpl
LÄHDE: POLIISI
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499