Minä asioin Lidl kaupassa aika ahkerasti ja rostoksia tulee tehtyä keskimäärin 200-250€ kuukausittain. Vuosi sitten alennus raha äpin käytöstä muuttui ilmaisiksi ostoksiksi eli ennen sain 6€ alennuksen mistä vaan ja sitten sai jotain ruokaa esim maitotölkin, yms.
Laitoin viestiä tänne ja kehoitin laittamaan viestiä suoraan Lidl asiakaspalautteeseen.
Minulla on laktoositon ja maidoton ruokavalio ja vi tutti kun en saanut bonuksiani käytettyä.
Mutta muutama kuukausi sitten alkoi taas tulla rahaa, jonka minäkin voin käyttää.
Hyvä, että joukkopalaute vaikutti ;)
Lidl otti palautteesta opiksi
Anonyymi-ap
4
339
Vastaukset
- Anonyymi
En ole koskaan saanut lidlistä mitään rahaa.
- Anonyymi
ap> Kyllä minulle tulee selvää`rahaa`eli alennuskuponki joka vähentää laskun loppusummaa. Tänään ostan yli 40€ ja saan heti alennusta 5€ Kahvia vielä tänään 4 pkt 10€ lisäksi kun kuukausiostot ylittyvät 210€ tulee yhteensä 11€ lisäalennusta.
Tuotealennukset ovat sitten erikseen, k-plussa in ihan huono, s-bonus hivenen parempi. - Anonyymi
Kuponki mainoslehtisessä, mutta kun eivät ole jakaneet enää moneen kuukauteen kuin satunnaisesti. Monissa liikkeissä kelpaa netistä tulostettu, mutta tuskinpa liiterissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635