Kukahan eukko mahtaa olla Sonkajärven kuuminta hoitaa tällä hetkellä?
Mistä saa?
23
2602
Vastaukset
- Anonyymi
👀👀👀
- Anonyymi
Tummat hiukset on
- Anonyymi
No Hiilihanko. Tumma ja tulinen.
- Anonyymi
Hiilihanko osuit asian ytimeen
- Anonyymi
A-P elä kehtoo
- Anonyymi
Eiköhän se Anaali-Annika edelleen ole.
- Anonyymi
Entäs Anaali-Maisa?
- Anonyymi
Uuniluuta välttää teille.
- Anonyymi
Palokärki
- Anonyymi
Iso eukko ja ei tunne toisen omaa. Nokihtee toisilta kaikki jos ei pie varaansa.
- Anonyymi
Varmaan sinä itse. Ihme herutusta.
- Anonyymi
Ei kuumin hotti välttämättä ole sinusta kiinnostunut.
- Anonyymi
Akka ottaa reilu 40 äijää per päivä joka päivä. Aivan kyltymätön horo Lapin-Katja on.
- Anonyymi
No on kyllä hanakka!
- Anonyymi
Onko Sonkajärvellä enää eukkoja?
Käsittääkseni suhdeluku miehet naiset on 7/ 3 tai ainakin lähenee sitä.- Anonyymi
Joten muutamaan kertaan kierrätetty kelpaa
- Anonyymi
Siellä on kaikki ns. pyrstöveljiä ku kaikki on pannut kaikkia.
- Anonyymi
vanhoina hyvinä aikoina naikkoset siellä oli kyllä mahottoman kevytkenkäsiä. miten lie tämä nuorempi polvi? kaverin puolesta kyselen.
- Anonyymi
sonkajärveläisille tutuin kumppani on nyrkki kyllikki
- Anonyymi
Mitä mahtaa ukkonsa arvella kun on aisankannattaja. Onneksi poika sentään jo aikuinen.
- Anonyymi
Pelaa Pasi-Anssia.
- Anonyymi
Paljon ajettu mutta silti hyvä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667