https://www.youtube.com/watch?v=iEEt_Xf5PM8
Siinä vihreästä tuosta pirulliesesta puolueesta ja heidän kannattajistaan on taas esillä. Vihreä puolue on erittäin huono puolue ihmiselle. Uskokaa faktoja.
Vihreä puolue TOTUUS on nyt esillä taas
5
214
Vastaukset
- Anonyymi
tiedetty jo kauan mutta itse eivät tajua tuhoaatetaan.
- Anonyymi
Tämän vihreitten epävakaa persoonallisuus häiriö todistettiin viime hallitus kaudella.
Elivät EU:n vihreän siirtymän suurvaltiona sosialistien avustamana tuhoten samalla Suomen valtion talouden. Heidän lyhytnäiköinen ja yksi suuntainen maailmankatsomus vei meidät konkurssin partaalle, ensin Ohisalon ohilaukauksilla ja jatkossa Virran viemänä. - Anonyymi
minne vihreät ovat hävinneet julkisuudesta kun heidän enustukset ovat heittänyt häränpyllyä joka asiassa. sudet ja ilmasto. lumi takaisin perkele. haluais kuulla jotain, taisi osua hihhulien kirves kiveen. hyvin ollut hiljaista sieltä aatteelta. odotan vastauksia yllättävään vaikenemiseen.
- Anonyymi
PIILOTUVAT kun lapset. hörhöily aate kun meni vituiks niin pannaan pää peitonalle ja ollaan hiljaa.
- Anonyymi
Vihreä on tuhon tie.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131742Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 761303
- 541183
- 741075
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81012- 1091009
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850