EU tuntee Suomen ongelman ja tahtoo auttaa.
Uudessa direktiivissä jokainen suomalainen on oblegoitu keskustelemaan joka viikko 3 tuntia ulkomaalaistaustaisten henkilön kanssa.
Parannetaan EU yhdessä hanke.
EU määrää suomalaisille 3 tuntia viikossa maahanmuuttajan kanssa seurustelua
Anonyymi-ap
5
176
Vastaukset
- Anonyymi
Voinko liisata nuo kolme tuntiani muistisairaalle äidilleni, joka ei kykene kommunikoimaan kenenkään kanssa?
- Anonyymi
jo nyt veroina maksamme matu kela turismi kuluja yli 5 miljardia e / vuosi.
- Siis työstäsi menee paljon täysin hukkaan !! - Anonyymi
hyvä homma ,mulle tulee nuoria naisia,
- Anonyymi
Euroopan Unioni on Suomen syöpä,se on velkaannuttanut Suomet tuonut maahamme pakolaisongelman typeriä EU direktivejä sekä EU korruptiota,Nyt on oikea aika erota EU sta
- Anonyymi
Etkö keksi typerämpiä valeita?
Yritä edes!
Tämähän on ainoa, mitä osaat.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60679
- 52647
- 50645