Pitäisikö itäraja pitäisi laittaa kiinni?
- Sehän laitettiin kiinni 1944!,
Miksi se avattiin uudestaan?
Kuusamolaiset, vastatkaapa tähän
7
771
Vastaukset
- Anonyymi
Me keskustassa haluamme, että Venäjän tulijaiset saavat tulla tänne vapaasti, ihan kaikki.
Syrjäkyläläisetkin haluavat lisää tulisia tummia sulhaspoikia.
Kuusamon kohalta raja pitäs poistaa kokonaan ainakin Lämsänkylästä ja Saapungin kohilta.
Tarvitaan kipeästi maahanmuuttajia ja orjatyövoimaa.
Nyt kun sitä saa niin otetaan.
Ei kait siinä.- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#181185328
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Paremman palkanhan ne saa ku suomen kansalaiset
- Anonyymi
Eiku rajat kiinni ja joutuin,
- Anonyymi
Kansainväliset sopimukset edellyttävät, että rajat pitää olla auki, ovia ei saa panna lukkoon enää yöksi, autoon pitää jättää avaimet virtalukkoon ja rahaa etukonsoliin.
Sitten vaan ”Tervetuloa!”
Allahuu ak baari! - Anonyymi
Kuusamossa taitaa asua aika monta juorukelloa
- Anonyymi
Nyt on kiinni täällä on polkupyöriä jo riittämiin sääli halvan polttoaineen havittejoille itse lopetin jo kriminvalloituksssa .
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60679
- 52647
- 50645