Moikka tästä on jo aikaa olin yläasteella, meillä oli liikunta tunnilla uimahalli vuoro. Halli oli jokseenkin harvinaisen hiljainen (tyhjä) toden näköisesti ulkona pauhaava lumi myrsky vaikutti asiaan. Tunti oli jo kulunut ja nyt saisimme viettää vapaan puoli tuntisen miten halusimmekaan. Uimme ja kävimme saunassa, saunassa ei olut ketään meidän lisäksi aikaa oli vielä uida muut pojat lähtivät vielä uimaan hallin puolelle. Itse ajattelin käydä vilvoittelemassa suihkussa ja palata sitten saunaan vielä lämmittelemään. Menin suihkuun yllätyksekseni suihku huoneessa olikin joku minua päätä pidempi mies. Jatketaanko?
Uimahallissa
Anonyymi-ap
6
5092
Vastaukset
Jos et tarinaa jatkaisikaan, jatka opiskelua.
- Anonyymi
uimahallissa sai aina veden alla sukeltaa ja imeskellä kavereitten kulleja kivaa oli
- Anonyymi
jatka kerro on täällä muitakin
- Anonyymi
Kiinnostaako ketään kuulla jatkoa?
- Anonyymi
Eipä juuri,
- Anonyymi
Pysy siellä niuvanniemen suljetulla satuilemassa spede Buaahaa
Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499