Lokakuussa sähköä meni noin 205 kWh. Hinta oli 8.8 euroa, 4.43 senttiä kWh.
No entäs Pks-siirron maksu?
Se oli yli 50 euroa. Perusmaksu veroineen yli 36 euroa. Sähkön siirto 3.904 kWh.
Kaikkiaan yli 50 euroa sähkön siirrosta. Ja itse sähkö vain 8.8 euroa.
No PKS onkin yksi kalleimpia sähkön siirto yhtiöitä Suomessa. Eikä voi sähkönsiirtoa kilpailuttaa, on vain maksettava
.
Sähkön siirto liian kallista
9
477
Vastaukset
- Anonyymi
Johtimet kovilla, ne kuluu p-karjalan ankarassa ilmastossa! Sähkö elektroidit väpättää edes takas johtimissa kun nurmeslainen laittaa valot päälle .
Ajattele sen elektroidin elämää, se joutuu johtimessa täristä 50hz taajudella koko elämänsä eikä se valita vaan tekee työnsä mukisematta!- Anonyymi
Todellakin, enpä tullut ajatelleeksi elektronien raskasta työtä ja vieläpä kovissa pakkasissa ja tekevät työtä yötä päivää!
Seuraavassa laskussa laitan ylimääräisen viisikymppinen Pks-sähkönsiirrolle! - Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18123733F
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin, enpä tullut ajatelleeksi elektronien raskasta työtä ja vieläpä kovissa pakkasissa ja tekevät työtä yötä päivää!
Seuraavassa laskussa laitan ylimääräisen viisikymppinen Pks-sähkönsiirrolle!Elektronit väpättää , itkettää.
Asia ei laskua maksalla korjaannu.
Sähköliikeiden asiakaspaikkaa lisäasennus korjaus siirrot .
On unohtunut itse työ tärkein on vain puhella siirrot.
Jos sähkökius ei toimi oikein ne pit korjata tms mutta toisen asukkaan lieden kautta ei ole sovelias tulla.
Oma y tunnus jota käytetään näissä.
Sekä ostajan oma y tunnus, tms sellainen esimerkiksi kunta y tunnus.
- Anonyymi
Ainutkertainen yllätys pörssisähkön käyttäjille, sähkön hinta huomenna miinus 50 snt/kwh.
- Anonyymi
Ei muuten oo. Kyllä pörssi sähköstä joutuu maksamaan huomennakin.
- Anonyymi
Yllätys yllätys, Olkiluoto 3 on TAAS seis. Romu mikä romu.
- Anonyymi
Maalinjojen vetäminen täällä korvessa on hullujen hommaa eli kallista. Jotenkin ne pitää kuitenkin maksaa.
- Anonyymi
parempi ne vetää maanalle kuin pylväisiin, missä variksen pierukin ne aina kaataa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667