Sähkön siirto liian kallista

Anonyymi-ap

Lokakuussa sähköä meni noin 205 kWh. Hinta oli 8.8 euroa, 4.43 senttiä kWh.
No entäs Pks-siirron maksu?
Se oli yli 50 euroa. Perusmaksu veroineen yli 36 euroa. Sähkön siirto 3.904 kWh.
Kaikkiaan yli 50 euroa sähkön siirrosta. Ja itse sähkö vain 8.8 euroa.
No PKS onkin yksi kalleimpia sähkön siirto yhtiöitä Suomessa. Eikä voi sähkönsiirtoa kilpailuttaa, on vain maksettava
.

9

477

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Johtimet kovilla, ne kuluu p-karjalan ankarassa ilmastossa! Sähkö elektroidit väpättää edes takas johtimissa kun nurmeslainen laittaa valot päälle .

Ajattele sen elektroidin elämää, se joutuu johtimessa täristä 50hz taajudella koko elämänsä eikä se valita vaan tekee työnsä mukisematta!

• Anonyymi

Todellakin, enpä tullut ajatelleeksi elektronien raskasta työtä ja vieläpä kovissa pakkasissa ja tekevät työtä yötä päivää!
        Seuraavassa laskussa laitan ylimääräisen viisikymppinen Pks-sähkönsiirrolle!

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

🍑 ­N­y­­m­­­f­o­m­a­­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18123733F

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellakin, enpä tullut ajatelleeksi elektronien raskasta työtä ja vieläpä kovissa pakkasissa ja tekevät työtä yötä päivää!
        Seuraavassa laskussa laitan ylimääräisen viisikymppinen Pks-sähkönsiirrolle!

Elektronit väpättää , itkettää.
        Asia ei laskua maksalla korjaannu.
        Sähköliikeiden asiakaspaikkaa lisäasennus korjaus siirrot .
        On unohtunut itse työ tärkein on vain puhella siirrot.
        Jos sähkökius ei toimi oikein ne pit korjata tms mutta toisen asukkaan lieden kautta ei ole sovelias tulla.
        Oma y tunnus jota käytetään näissä.
        Sekä ostajan oma y tunnus, tms sellainen esimerkiksi kunta y tunnus.

• Anonyymi

Ainutkertainen yllätys pörssisähkön käyttäjille, sähkön hinta huomenna miinus 50 snt/kwh.

• Anonyymi

Ei muuten oo. Kyllä pörssi sähköstä joutuu maksamaan huomennakin.

• Anonyymi

Yllätys yllätys, Olkiluoto 3 on TAAS seis. Romu mikä romu.

• Anonyymi

Maalinjojen vetäminen täällä korvessa on hullujen hommaa eli kallista. Jotenkin ne pitää kuitenkin maksaa.

• Anonyymi

parempi ne vetää maanalle kuin pylväisiin, missä variksen pierukin ne aina kaataa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1331
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      860
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33