Onko poliisipäällikkö poliisirikostutkinnassa?

Anonyymi-ap

Rikosilmoitus kirjattu. Muuten todella nihkeästi saatavilla tietoa.

13

912

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

joulupukki tulee kohta

• Anonyymi

Liittykö jotenkin tähän? https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010207215.html "POLIISI kuoli kesken työpäivän torstaina 25. tammikuuta Kouvolan poliisilaitoksen tiloissa. Kaakkois-Suomen poliisilaitoksen apulaispoliisi­päällikkö Marko Nyyssönen vahvistaa tiedon Ilta-Sanomille.

• Anonyymi

Ampui itsensä .

• Anonyymi

Jotain positiivistä. Huume saalista jaettu.

• Anonyymi

Tuosta kouvolan poliisin toiminnasta. Tunnen aika hyvin.Siellä on todella hyvää porukkaa jotka osaavat hommansa. Mutta sitten tää rupusakki joita ei pitäisi päästää kenttä työhön pilaavat kaikkien maineen. En kehtaa nimiä laittaa.

• Anonyymi

Minä tunnen hyvin poliisin asiakaskunnan. Osa on tosi asiallisia, mutta sitten on laaja rupusakki jota ei pitäisi vapaana pitää. Esimerkiksi eräs kansanedustaja, mutta en kehtaa nimiä laittaa.

• Anonyymi

Mihin se komisario Mikko aikoinaan kuoli ?

• Anonyymi

Sille maistui .Riippuvuus oli kehittynyt pitkälle .

• Anonyymi

Vihje 1 Vanhat vasemmisto naisilta luvat pois... Venäjän tietoisille retki Pietari --- Ladivostok 10000 km suunta asua siellä noin 1 v ??????????????????? Tästä kouvolan poliisin kuolemasta en kerro mitään. Vaikka tuo puoli tuttu on töissä siellä

• Anonyymi

Taitaa olla niin että se iltalehden kirjoittama insesti poliisijuttu on liittyny kyseiseen ampumistapaukseen jotenkin, eiköhän niitä vielä lisää kouvolastakin paljastu, mitään rikoksia kouvolan poliisi ei osaa kyllä ratkaista. rupusakkia koko joukku

• Anonyymi

Jos kerron tosi asiat .Se poistetaan. Tämä on kouvolan krelmi.

• Anonyymi

”karhu laiturilla” on valittu vuoden luontokuvaksi.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1331
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33