"Serrapeptaasi on proteolyyttinen entsyymi, joka hajottaa tulehduksen jättämää kuollutta kudosta elimistöstä entsymaattisen prosessin avulla. Alunperin Serrapeptaasi-entsyymi löydettiin silkkiäisperhosen toukan ruoansulatuskanavasta serratia E15 -nimisen bakteerin tuottamana. Nykyään serrapeptaasia kuitenkin tuotetaan ilman silkkitoukkia käyttäen serratia E15 -bakteereja ja luonnollista käymismenetelmää. "
Tästä aineesta en löytänyt paljon tutkimuksia pubmedista, mutta vaihtoehtopiireissä tästä on kirjoitettu paljon. Tässä mm. lista tutkimuksista:
https://turpaduunari.fi/serrapeptaasi-kiintoisa-apuaine-peshla-menetelmassa/
Serrapeptaasia käytetään yleisesti esim. tulehduskipulääkkeenä, ja seuraavissa ongelmissa:
-suonikohjut ja verenkiertohäiriöt
-nivel- ja lihaskivut
-hengitystiehyeiden ongelmat, kuten emfyseema
-astma ja keuhkoputkentulehdus
-pään onteloihin sekä korviin, nenään ja kurkkuun liittyvät ongelmat
-kirurgian jälkihoito ja toipuminen, leesiot ja kystat
-leikkausperäisiin kiinnikkeisiin
-verisuoniplakki-, hyytymä- ja laskimotukosriskit
-migreeni (verisuoniperäiset)
Voisin kuvitella että tämä aine voi myös hajottaa bakteerien muodostamia biofilmejä elimistössä.
Ajattelin testata tätäkin, mutta serrapeptaasi on varsin kallista, yksi pakkaus voi maksaa noin 30-50 €. Nyt on kuitenkin black week tarjousviikko, ja alennusta hintoihin voi löytää. Serrapeptaasin vahvuus mitataan IU:ssa, vahvin valmiste lienee 200.000 IU:ta.
Onko joku muu tätä kokeillut?
Serrapeptaasi - proteolyyttinen entsyymi
1
369
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175