Venäläiset on saaneet elää vihan alla, Keisarivallan kaatumisen jälkeen ja siihen länsi on käyttänyt kaikki olemassa olevat taidot,niin taloudessa ja sotilaallisesti ja mediain nauru päälle,kristillistäkö !?
Jos Ukrainan sota avoimesti arvioitasiin, se on vain jatkoa Talouskateuteen ja itsenäisyyden tasa-arvon pilkkaamista !?
Suomikin paras auttaja,onkin liittolaisten ja EU;nki kanssa kateudessa vihollinen ja oppi-isät nauraa rapakon takana !?
Ihmeellinen Venjä,se joutuu elämään lännen katekoriassa,siihen ei voi liittyä ,vain erota !?
5
179
Vastaukset
- Anonyymi
Venäjä ITSE vihaa muita, joten lopeta toi valheen suoltaminen! Mieti vaikka Stalinin ja Putlerin touhuja, molemmat tapattaa hirveesti ihmisiä oman vallanhalunsa takia!
- Anonyymi
"Mieti vaikka Stalinin ja Putlerin touhuja, molemmat tapattaa "
Muta eihhä n Stalin tapatanut kuin 20 milj oonaa venjäläistä ?! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mieti vaikka Stalinin ja Putlerin touhuja, molemmat tapattaa "
Muta eihhä n Stalin tapatanut kuin 20 milj oonaa venjäläistä ?!Nimenomaan, ja tapatti paljon muitakin siinä sivussa!
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#181261659
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Sen kautta tulleet pakolaiset,kuin erirotua,lännenkaitta tulleihin,näin Suomen rotuoppi puree ha vielä kristillisesti !?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792178
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329