Herää kysymys kun ajotus taas on sama kuin joskus aiempina vuosina jolloin hallituksessa oli kokoomus, PerusSuomalaiset (olivatko tuolloin jo sinisiä), että nykyisten kansanedustajien joukossa olisi henkilöitä tavoitteena saada halpatyövoimaa jollain menetelmällä? Venäjän tilanne luulisi olevan erinomainen harhautus harhauttaa Suomessa olevia luulemaan, ettei täällä Suomessa ole yhteyksiä kuljetuksiin Venäjän kautta.
Jossain väitettiin että asiaa tutkitaan, mutta mitään tutkimuksen edistymisestä media ei kaiketi ole tuonut esille? Kuten muistatte media kyllä tiedotti jatkuvalla uutisoinnilla kaasuputken rikkoutumisesta ja merikaapeleiden rikkoutumisista, mutta nyt ovat hiljaa kuin heidän (median) suut olisi tukittu?????
Miksi media ei nyt arvaile, vaikka tietoa ei olisi? Miksi media ei tiedustele esimerkiksi niiltä jotka,..?
Vaikeneeko Yle?
Anonyymi-ap
3
143
Vastaukset
- Anonyymi
Kunnes yle keksii tuon sinun salaliittoteoriasi, niin tuskin oikeistovihassaan vaikenee.
- Anonyymi
Kyseessä oli kiinalainen alus ja nähtävästi korjaushommista on jotain alustavasti sovittu. Tällöin turha julkiisuudessa höpöttäminen ei olisi asialle eduksi Suomen vientikin huomioiden. Niinhän sitä Ähtärin pandojen rahoituksestakin puhuttiin mediaa myöten ja nähtävästi jotain on sovittu, koska asiasta ollaan hiljaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329