Miten teistä muista tilanne vaikuttaa olevan, ovatko esim. jogurttipurkit valmistettu ps muovista eli polystyreenistä?
Itselläni jääkaapissa olevien jogurttipurkkien pohjissa näyttäisi sellainen leima olevan! Vaikka olen ajatellut että olisivat vaikka pet-muovisia.
Polystyreenistähän juuri irtoaa nanohiukkasia, jotka aiheuttavat dementiaa, sydäntauteja jne.
PS =polystyreenimuovia ruokapakkauksissa?
6
328
Vastaukset
- Anonyymi
Tai pp eli polypropeenimuovisia?
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18128382S
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Entä litran maito/jogurtti/piimäpahvipakkauksien sisäpinta. Onkohan se mitä muovia?
- Anonyymi
Leikkelepakkaukset lienevät kaikkein vaarallisimpia, niissä kun on kahta muovilaatua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leikkelepakkaukset lienevät kaikkein vaarallisimpia, niissä kun on kahta muovilaatua.
Kaikki ruokapakkaukset ovat palavaa raaka-ainetta. 10 kWh/ kg.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki ruokapakkaukset ovat palavaa raaka-ainetta. 10 kWh/ kg.
Oltermanni Montrey Jack -juuston lämpöarvo on 4,62 kWh/kg.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 52647
- 50645