som krävde mera timmar i svenskundervisningen. och inte Henriksson.
Det var annars undervisningdsminister Andersson
22
253
Vastaukset
- Anonyymi
Aktiva har så svårt att hålla sig till sanningen.
- Anonyymi
Alltid så bekvämt att ljugaoch att skylla på SFP.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alltid så bekvämt att ljugaoch att skylla på SFP.
Aktiva skyller allt på SFP.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kieliaktiivi on kuin uhmaikäinen lapsi, joka kiukuttelee äidilleen kaikesta mahdollisesta. Äidin sijaan kiukuttelu kohdistuu RKP:hen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kieliaktiivi on kuin uhmaikäinen lapsi, joka kiukuttelee äidilleen kaikesta mahdollisesta. Äidin sijaan kiukuttelu kohdistuu RKP:hen.
Näin tekee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Praktiskt med syndabock.
- Anonyymi
Nuvarande regering skyllar allt på den förra.
- Anonyymi
Se oli kyllä RKP&Henriksson ja edellisen hallituksen lisäbudjetti, johon jokainen hallituspuolue toi omat toiveensa - keskusta lisää lapsiperheiden tukea, vihreät vetytaloutta, demarit jotain yleishyödyllistä ja RKP lisää pakkoruotsia.
Seuratkaa sitä politiikkaa.- Anonyymi
Anderssn var det ändå som krävde till timmar.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anderssn var det ändå som krävde till timmar.
Vaati ehkä muttei saanut.
Tunnit tuli osana lisäbudjettia, joissa jokainen hallituspuolue haki rahoitusta yleisesti tärkeille ja omaan pirtaansa kuuluville hankkeille - mitä nyt RKP pani rahat muitten pakkoruotsiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaati ehkä muttei saanut.
Tunnit tuli osana lisäbudjettia, joissa jokainen hallituspuolue haki rahoitusta yleisesti tärkeille ja omaan pirtaansa kuuluville hankkeille - mitä nyt RKP pani rahat muitten pakkoruotsiin.Sinä olisit pannut ne muiden paskoenglantiin?
- Anonyymi
Eli olisit tuhlannut rahat paskoenglantiin. Voi sinua tyhmää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli olisit tuhlannut rahat paskoenglantiin. Voi sinua tyhmää.
Pakkoruotsin lisäyksessä ne rahat nyt kumminkin heitettiin hukkaan. Se oli tyhmää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakkoruotsin lisäyksessä ne rahat nyt kumminkin heitettiin hukkaan. Se oli tyhmää.
Tyhmää ajaa pakkoenglantia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmää ajaa pakkoenglantia.
Ingen vits alls.
- Anonyymi
Lisäys oli tärkeä parannus.
- Anonyymi
Aktiivi väittää että kukaan ei opi ruotsia. Sitten kun tunteja lisätään niin sekään ei ole hyvä. Englantia pitäisi silti lisätä koko ajan vaikka sitä luetaan max määrä eli 12 v. ja sitä osataan. Logiikka hakusessa ?
- Anonyymi
Pakkoruotsiin jumittuminen on surkea juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakkoruotsiin jumittuminen on surkea juttu.
No miksi jumiudut?
Vastusta pakkoenglantia! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miksi jumiudut?
Vastusta pakkoenglantia!Niinpä. Miksi kieliaktiivi on jumittunut "pakkoruotsiin"? Suomessa valtiovaltaa myöten ongelmana pidetään liian kapeaa kielivarantoa (pelkkä englanti). Tähän halutaan muutos ja se tapahtuu tarjoamalla laajempi a1-valinta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Miksi kieliaktiivi on jumittunut "pakkoruotsiin"? Suomessa valtiovaltaa myöten ongelmana pidetään liian kapeaa kielivarantoa (pelkkä englanti). Tähän halutaan muutos ja se tapahtuu tarjoamalla laajempi a1-valinta.
Kielten ja kansainvälisyyskasvatuksen opetusneuvosten harkittu esitys (2017)
- englanti kaikille
- pakkoruotsin sijaan itse valittu kieli
- kotikielille tukea ja maahanmuuttajien kielitaidon merkityksen tunnustaminen
- harvoihin virkoihin ruotsivaatimus
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450