ovat pakon jatkamisen vaatimista. Lopeta, RKP!
Kaikki viestit, joissa vähätellään suomalaisten toivetta saada pakkoruotsi pois
19
270
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki ruotsinkieliset viestit täällä ja pakkoenglantiväännökset.
Sairasta toihua!- Anonyymi
Nåh, men Putte!
Härreguuud, vad menar Du??
Javisst HIFK är det bästa laget!!!
- Anonyymi
Enemmistö väheksyy, ja kyse ei ole siitä kumpi on parempi tai oikein, vaan mitä halutaan.
- Anonyymi
Nyt valehtelet, vähättelet, vaiennat ja samalla vaadit pakkoruotsin jatkoa.
Pakkoruotsilla ei ole suomalaisten kannatusta.
Kolmeneljäsosaa usean yliopiston laajassa kartoituksessa halusi luopua pakosta. Paljon pienempi osuus riittäisi demokratiassa pakon purkuun. Mutta demokratiaa ei kielipolitiikassa ole, on vain RKP.
Kerropa nyt, mitä hyvää pakkoruotsi tuo?
Mitä hyvää ne muutamat pakkoa vielä kannattavat kuvittelevät sillä saavutettavan? Palvelua ja etuja RKP:n äänestäjille...
- Anonyymi
Älä viitsi pakkoenglannittaja. Olet paljastunut ajat sitten.
- Anonyymi
Sinulla on ongelmia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on ongelmia.
Sinulla on ongelma. Et voi myöntää itsellesi että englannista on tullut paha pakko ja haittakieli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on ongelma. Et voi myöntää itsellesi että englannista on tullut paha pakko ja haittakieli.
Maailman suosituin opiskeltava kieli on englanti.
Sinulla sanat haitta ja hyöty vaihtuneet.
Edelleenkin sinulla on ongelmia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on ongelmia.
Houston, we have problems!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maailman suosituin opiskeltava kieli on englanti.
Sinulla sanat haitta ja hyöty vaihtuneet.
Edelleenkin sinulla on ongelmia.Sinulla on paha ongelma, et voi myöntää itsellesi että englannista on tullut haitta ja pakkokieli.
- Anonyymi
Pakkoruotsi haittaa nuoriamme.
Sitä ei haluta.
Jatkossa ruotsi valinnaiskieleksi.- Anonyymi
Nuoria haittaa eniten sivistymättömien vanhempien typerä vaatimus kieltää sekin vähäinen kielitaito jonka ruotsinkielen opiskelu toisi.
Mutta tatskajuntit eivät ole ymmärtäneet edes omaa parastaan joten
miksi heidän kakaransa saisi älyllistä kohtelua. - Anonyymi
Englanti ei ole kielitaitoa, se kielitaidottomuutta pahimmillaan ja kolonialistinen jäänne, joka on tuotu tänne Suomeen väkisin ja pakottaen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Englanti ei ole kielitaitoa, se kielitaidottomuutta pahimmillaan ja kolonialistinen jäänne, joka on tuotu tänne Suomeen väkisin ja pakottaen.
Sanopa tuo ihmisille, jotka toimivat ja liikkuvat vaivattomasti englannilla niin työssä kuin vapaalla.
Me tiedetään jo paremmin.
Englanti toimii.
- Anonyymi
Tylyä, RKP
- Anonyymi
Suomen kaksikielisyysutopia on ajautunut umpikujaan.
Pakkoruotsi on riesa.
Purettava. - Anonyymi
Turhan ruotsipakon pitkittäjien pitäisi keksiä itselleen jotain todellista tekemistä - muitten lasten pakkoruotsittaminen ei ole ok. Ehkä koira? Tai jokin muu harrastus?
RKP on luonut niin suuren kiven muitten suomalaisten kenkään, että vaikeaksi on elämä käynyt monelle. - Anonyymi
Pakkoruotsi on riesa.
Lopettakaa!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361813- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450