Ingen hinner ens läsa något i det hät kedjorna.
Det här är ju helt sjukt.
24
251
Vastaukset
- Anonyymi
Aktiivi nostelee pakonomaisesti omia pakkoruotsipois-ketjujaan.
- Anonyymi
Ja valittaa ettei saa ääntään kuuluviin.
- Anonyymi
Det blir en ond cirkel,sen måste alla andra skribenter lyfta upp sina inlägg och så blir det en evig kretsgång.
- Anonyymi
Idag första morgonen på månadstal som första sidan INTE var fylld med pois pakkoruotsi-kedjor.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Idag första morgonen på månadstal som första sidan INTE var fylld med pois pakkoruotsi-kedjor.
Nu är aktiva så arga att någon har använts deras egna upplyftande av kedjors medtod.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Det blir en ond cirkel,sen måste alla andra skribenter lyfta upp sina inlägg och så blir det en evig kretsgång.
Samma kedjor vaösar runt , från sidan 30 till första sidan,
- Anonyymi
Nu flyttas pakkoruotsikedjorna igen från sista sidan till den första.
- Anonyymi
Aktiva flyttar kedjor igen från sista sidan till första.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aktiva flyttar kedjor igen från sista sidan till första.
För att dölja andras kedjor.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nu är aktiva så arga att någon har använts deras egna upplyftande av kedjors medtod.
Det borde ingen annan göra förstås.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Evig kretsgång.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Så går det till.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Det är fakta.
- Anonyymi
Voisiko tämän palstan ehkä sulkea kokonaan?
- Anonyymi
En gång är spalten stängd redan,av samma orsak,propaganda och psakliga inlägg.
- Anonyymi
Någon vill förstöra.
- Anonyymi
Tänne on ilmaantunut uusi massaposti: "Kunpa englanti olisi pakollinen."
Massapostaajalle tiedoksi: Englanti on useissa kunnissa pakollinen kouluaine. Kannattaa siis valita esim. Vantaa kotikunnaksi, niin pakkoenglanti alkaa jo 1. luokalta.
Englantia lukevat Suomessa kaikki, ovat lukeneet peruskoulun alusta saakka. Kun kysyy massapostaajalta, miksi hän vaatii pakkoenglantia, vastausta ei tule.- Anonyymi
Man kan slå vad om att i morgon biitti är hela första sidan fylld med aktivas propaganda.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Man kan slå vad om att i morgon biitti är hela första sidan fylld med aktivas propaganda.
Miksei aktiivi järjestä mielenosoitusta ja huuda megafooniin: pakkoenglanti Suomeen ! Mikä estää ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei aktiivi järjestä mielenosoitusta ja huuda megafooniin: pakkoenglanti Suomeen ! Mikä estää ?
Tämä palsta on aktiivIn megafooni. Hän on ominut sen itselleen.
- Anonyymi
20 v. taidettu jo ajaa 'pakkoruotsia' pois, nytkö ajetaan seuraavat 20v. pakkoenglantia maahan ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
20 v. taidettu jo ajaa 'pakkoruotsia' pois, nytkö ajetaan seuraavat 20v. pakkoenglantia maahan ?
No sitähän on jo ajettu viimeiset 20 vuotta mutta aiemmin tavoite piilotettiin sivulauseisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450