Hindujen kohtalo???

Pertti

Mitenköhän hinduille käy kuoleman jälkeen koska he palvelevat kaiken maailman epäjumalia?

10

973

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja sinullahan 100% tieto siitä ettet itse palvo epäjumalaa ...

• Pertti

Tottakai...

• Pilgrim_2005

Eivät palvo epäjumalia, vaan kunnioittaa inkarnaatioita, ihan kuin kristinuskokin.

Palvonta tai kunnioitus sinänsä ei ole paha asia, kunhan se kohdistuu oikeisiin asioihin; Jumalaan, tai ihmisiin jotka ovat sen arvoisia.

Hindulaisuus sinänsä on pelkkä sana, ja moni joka väittää olevansa hindu, ei ole sitä; vaan muotojumalinen, tai jonkun lahkon pihdeissä.

Musta on alkanut tuntua että ateistit pääsee taivaaseen ensin; koska heillä ei se toisen ihmisen tuomitsemishalu ole aivan niin mammuttimaisen-jättimäinen kuin uskovilla. Tee lähimmäisillesi mitä tekisit itsellesi, niinhän sanottiin... Eli; jos tuomitsee veljensä helvettiin, on luultavaa löytää sieltä itsensä.

• Kempiläinen

Eiköhän hindujen kohtalo kuin muillakin, eli kaikkivaltias Jumala tuomitsee heidät tekojensa mukaan.

Mitä taas epäjumalanpalvontaan tulee, niin ainakin hindulaisen Krishna-liikkeen edustajat palvovat yhtä korkeinta Jumalaa, jota he nimittävät Krishnaksi ja joka kyllä muistuttaa kovasti Jeesuksen taivaallista Isää. Ohessa pari lainausta hindulaisten Bhagan ja Vaisnavan kirjoittamista teksteistä näillä palstoilla:

"Jeesus ei ole Jumalan inkarnaatio, vaan Jumalan poika, kuten hän itse asian ilmaisi."

"Herran nimi on Krishna, ännällä. Ja jos Kristus on Jumalan poika, Kristus on Krishnan poika.
      ...
      Vanhan Testamentin jumalkäsitys on mielestäni raaka, enkä tunnista sen herraa samaksi Korkeimmaksi Jumalaksi, jota minä palvon. Jeesuksen puheista välittyy kyllä oikeakin Jumala."

• asia on näin

Ne menee helvettiin.

• Kempiläinen

ehkä ymmärtäisit vähän paremmin kuka menee helvettiin ja kuka ei. Katsopa esim. Matteus 25:32- millä perusteella Jumalan Poika ihmisiä tuomitsee.

• Kempiläinen

mielestäsi ihminen, joka sanoo "Jeesus on Jumalan poika", menee helvettiin?

• Mamaki

... uskovat jälleensyntymään, joten he syntyvät tänne yhä uudelleen ja uudelleen, kunnes kokevat mokshan, eli henkisen oivalluksen.

• hmmh

Onpa osalla ihmisistä suuruudenhulluja kuvitelmia itsestään..:"MINÄ synnyn tänne monta kertaa, koska MINÄ olen niin merkittävä tässä maailmankaikkeudessa.." Huhuh. Ja samalla maailman väkiluku kasvaa eksponentiaalista vauhtia. Missään muodossa ristiriitaista...

• Mamaki
        hmmh kirjoitti:

Onpa osalla ihmisistä suuruudenhulluja kuvitelmia itsestään..:"MINÄ synnyn tänne monta kertaa, koska MINÄ olen niin merkittävä tässä maailmankaikkeudessa.." Huhuh. Ja samalla maailman väkiluku kasvaa eksponentiaalista vauhtia. Missään muodossa ristiriitaista...

... että kiertokulkuun kuuluvat myös kaikki eläimet muiden planeettojen asukit... niin huomaat kaikenlaiset laskutoimitukset mahdottomiksi...

Idässä jälleensyntymää pidetään sitä paitsi onnettomuutena, ei kivana palkkiona...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      89
      3298
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3057
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2550
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2333
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2313
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2066
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      37
      1945
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1656
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1653
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      31
      1509
    Aihe