Heips
muutin 17 vuotiaana pois kotoa kun se oli koulun kannalta helpompaa, mutta nyt oon kohta 20 ja pitäis alkaa lukemaan pääsykokeisiin. Vuokrat on noussu niin paljon, että töissä pitää käydä enemmän, kun ehtis lukemisen lisäks ja hirvee stressi on tullu tästä, koska mielummin opiskelisin, kun jatkaisin minimipalkka työtä hirveen kauan. Ei enää oo ees oikein syytä asua kaupungissa kun töihin pääsis porukoiltakin. Onko tyhmä idea siis muuttaa 20 vuotiaana takaisin porukoille? Muuttaisin vaan siks, että saisin säästettyä oman asunnon ostamista varten, ehtisin lukeen kokeisiin ja olis helpompi sitten sieltä muuttaa jos tarvii opiskeleen lähtee toiseen kaupunkiin. Tuntuu siltä, että luovutan tai oon epäonnistunut… Apua!
voiko vielä muuttaa kotiin
Anonyymi-ap
2
128
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se ole mikään tyhmä idea ole, jos se vain vanhemmille sopii. Onhan se aika turhaa maksaa paljon vuokraa, jos on mahdollisuus päästä halvemmalla. Luulisi, että vanhemmat haluaisivat tukea sinua, jotta pääset opiskelemaan.
- Anonyymi
Mutta ei niiden ole mikään pakko ottaa sinua takaisin. Jos eivät halua. Oishan se tietysti kiva, että joku muu maksaa ruuat ja asumisen ja ite voi shoppailla omat rahansa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971545Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 42834
- 82820