Meneillään on simulaatio siitä miten puolustusvoimat olisi kyvytön reagoimaan myös sotilaalliseen uhkaan. Viher-vasemmisto, joka ei ole edes vallassa, kykenee silti estämään kaikki voimatoimet, koska terroristeihin voi sattua tai terrorismia harjoittava valtio voi loukkaantua. Syyrialaisten ja irakilaisten maahantuloa ei saa estää, vaikka nämä tulevat maahan terrorismin perusteella tietäen valtiorajarikosen tehneinä ja että heitä ei voida poistaa koskaan kunhan ovat maahan päässeet.
Valtiorajarikoksesta tulijoita ei rangaista ja paperisota oleskeleulupaa varten voi kestää pisimmillään 8-10 vuotta. Sen ajan jälkeen oikeuskäytännössä on katsottu että maahan saa jäädä pitkän oleskelun perusteella. Kansalaisuuden saa 100 % varmasti vaikka Aku Ankan nimelle.
Suomi on terrorismin kohteena ja jotkut puolustelevat Venäjää ja irakilaisten oikeuksia
Anonyymi-ap
2
149
Vastaukset
- Anonyymi
Suvakkien luoma Suomi!
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18132385D
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893288
- 623047
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361923- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499