Viime Sunnuntai oli tuomiosunnuntai. Ei ole oikein pelotella kirkkokansaa. On ihmisiä joilla on nyt suru. Tällä viikolla siunataan ukin veljen vaimo hautaan.
Tuomiosunnuntai
7
164
Vastaukset
Vaikka tällainen perinnesyistä vielä onkin almanakassa, emme enää usko helvettiin. Meidän ei tarvitse pelätä mitään, sillä voimme saada vain hyvän tuomion. Hän on jo päässyt kaiken kärsimyksen ulkopuolelle Kristuksen maahan vuotaneen sovintoveren ansiosta. R.I.P.
Laulu taivaasta
Olen kuullut, on kaupunki tuolla
Yllä maan, päällä pilvien usvain,
Luona välkkyväin taivasten rantain.
Siellä kerran, ah, olla mä saan.
Halleluja, mun lauluni raikuu.
Halleluja, mä kaupunkiin kuljen.
Vaikka jalkani uupuen vaipuu,
Joka askel mun kotiin päin vie
Olen kuullut, on maa ilman vaivaa,
Ilman kyyneltä, taistoa, huolta.
Kipu, sairaus, tuskaa ei tuota.
Halleluja, siel riemuita voimme.
Halleluja, jo epäilys haihtui.
Enää koskaan en horjuen kulje.
Olen saapunut Jumalan luo.
Olen kuullut, on valkoinen puku
Ja on hohtavat kultaiset kruunut
Sekä autuas taivainen suku.
Halleluja, nyt henkeni kiittää,
Kun jo kuulla voin taivaisen laulun.
Side katkee mi' maahan mun liittää.
Tiedän, siellä jo pian olla saan.
Halleluja, nyt henkeni kiittää,
Kun jo kuulla voin taivaisen laulun.
Side katkee mi' maahan mun liittää.
Tiedän, siellä jo pian olla saan.
https://www.youtube.com/watch?v=nrk1clsrhXA- Anonyymi
Arto777 kirjoitti:
Ei se sen kummempaa ole kuin että Jeesus palaa maahan takaisin ja sitten on viimeinen tuomio
Todennäköisesti Jeesus parka joutuu aitouskovien kivittämäksi liian liberaalina tai vähintään hyljeksityksi.
- Anonyymi
ArtoTTT
Jeesuksen opetuskaan ei enää kelpaa.
Matt. 13:
30Antakaa niiden kasvaa yhdessä elonkorjuuseen asti. Kun sen aika tulee, minä sanon korjuuväelle: Kootkaa ensin rikkavilja ja sitokaa se kimpuiksi, että se poltettaisiin. Mutta vehnä korjatkaa aittaani.’»Pahanilmanlintuja on, niitäkin, joiden tarve on raamatunlausein säikytellä jopa surevia. Tässä kohden pyydän lausua SYVÄN halveksuntani. En ole ikinä kuullut, että kukaan pappiskollegani olisi näin koskaan tehnyt. 🌹👀
- Anonyymi
ouro kirjoitti:
Pahanilmanlintuja on, niitäkin, joiden tarve on raamatunlausein säikytellä jopa surevia. Tässä kohden pyydän lausua SYVÄN halveksuntani. En ole ikinä kuullut, että kukaan pappiskollegani olisi näin koskaan tehnyt. 🌹👀
ArtoTTT
Jeesuksen opetuskaan ei enää kelpaa.
Matt. 22:
11»Kun kuningas tuli sisään katsomaan juhlavieraitaan, hän näki siellä miehen, jolla ei ollut hääpukua. 12Hän kysyi tältä: ’Ystäväni, kuinka saatoit tulla tänne ilman häävaatteita?’ Mies ei saanut sanaa suustaan. 13Silloin kuningas sanoi palvelijoilleen: ’Sitokaa hänet käsistä ja jaloista ja heittäkää ulos pimeyteen. Siellä itketään ja kiristellään hampaita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565710Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141737
- 941566
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391369Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121325Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3521286