Tullaan pois 1800-luvulta!
Kaikille pakollinen suomi&englanti - ne toimivat IRL - eikä enää pakollista ruotsia.
Olisipa meillä jo pakollinen englanti eikä enää pakollista ruotsia.
9
139
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi kaikki pitää olla aina pakollista ? eikö oma tahto olisi parempi vaihtoehto ?
- Anonyymi
Yksilölle olisi äärettömästi haittaa englannin osaamattomuudesta. Se valitaan pakottakin, mutta yhteinen oppiaine säästää resuja.
Kieliopinnot ovat yksilön parasta varten, ei yhteisön sanelemia.
Olisipa meillä jo kaikille pakollinen suomi&englanti - ne toimivat IRL - eikä enää pakollista ruotsia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksilölle olisi äärettömästi haittaa englannin osaamattomuudesta. Se valitaan pakottakin, mutta yhteinen oppiaine säästää resuja.
Olisipa meillä jo kaikille pakollinen suomi&englanti - ne toimivat IRL - eikä enää pakollista ruotsia.Englannista on tullut HAITTA ja kehityksen este, sekä yksilölle että yhteiskunnalle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisipa meillä jo kaikille pakollinen suomi&englanti - ne toimivat IRL - eikä enää pakollista ruotsia.Pakkoruotsi on haittakieli, turha kieli.
- Anonyymi
Kuten huomaamme ainoa mistä Aktiivi välittää on pyhä pakkoenglanti. Hän haistattaa pitkät suomelle, Suomelle ja suomen nuorisolle!
- Anonyymi
Olisipa
- Anonyymi
Kieliaktiivi elää 1950-luvun Suomessa jossa englanti ei vielä ollut kaikkien yhteinen kieli koulussa. Peruskoulun myötä englannista tuli käytännössä kaikille pakollinen a1-kieli. Ja se on yhä pakollinen useassa kunnassa, kuten Vantaalla.
Kun kysyy kieliaktiivilta, miksi hän vaatii pakkoenglantia Suomeen, hän ei osaa vastata. - Anonyymi
Olisipa!
- Anonyymi
Olisipa
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622967
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742209
- 962046
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361843- 121636
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301460