Oikein kunnon muiskun, Severomuisk(un). Venäjällä meni oikein "sierain" tukkoon. Oikeasti kyseessä on rautatietunneli, jonka pituus on15 kilsaa ja se sukeltaa matkalla n. 1,5 kilsan syvyyteen. Tämän tunnelin Ukrainan erikoisjoukot posautti paskaksi. Kyseessä on nyt siis umpitunneli.
Seismologian laitosten havaintojen mukaan joku hyppii nyt Kremlissä tasajalkaa🤭🤭🤭🤣
https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=_W5GxLO1U4U
Ukraina antoi Venäjälle pusun
6
160
Vastaukset
- Anonyymi
Isolla maalla on isot ongelmat. Tilanne muuttuu tukalaksi kun sabotoijat pääsee pureutumaan syvälle. Näin kävi nyt, eikä kukaan tiedä miten paljon Venäjälle on lähetetty näitä Ukrainan erikoisjoukkoja. Lisää ongelmia tuottaa Putinia vastaan toimivat venäläississit. Voi tietysti olla, että he olivat osallisina tässäkin.
- Anonyymi
Höpö höpö
- Anonyymi
Uusimpien, tosin vielä vahvistamattomien, tietojen mukaan tuon tunnelin kiertävä vanha junalinjaus olisi myös tuhottu räjäyttämällä Chertov-silta, jota myös paholaisen sillaksi kutsutaan.
- Anonyymi
Se on Chortov-silta. Sillan kohdalla räjäytettiin neljä säiliövaunua.
- Anonyymi
Uusinpien tietojen mukaan Puten vesipää paisuu ja sen takia että sillä on kuppa sixi pää on paisunut ja sen kyllä huomaa. Ja nyt katsotaan kuinka kauan pää kestää ennen,kuin se halkeaa tai kusi alkaa tulla korvista ulos..troli hoi..miten on kauanko Puten pää kestää?? Kerroppas nyt se tänne
- Anonyymi
Eihän Puttiinin pääkuor ole lainkaan luust, vaan se on veistelty tammipuust. Sisällä ei aivoja oo ollenkaan, kun se on ihan umpipuuta vaan🤭😂🤣🤣🤣
Sävel; Kalastajan laulu (Georg Ots)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792148
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil211233