Pakkoruotsi on perustuslain vastaista toimintaa.
Pakkoruotsi on lakkautettava!
Perustuslaki ei edellytä eikä vaadi pakkoruotsia
7
183
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikkien pitäisi sisäistää tämä totuus.
- Anonyymi
Suomen Perustuslain kieliosa ei edellytä pakko- ja virkamiesruotsia kaikille Suomen kansalaisille. Tällä väärintulkinnalla Suomen Perustuslaista, sen kieliosasta pakko- ja virkamiesruotsineen on tehty valtava vahinko suomenkielisen väeströn keskuudessa. Suomenkielinen väestö, etenkin pojat, ovat joutuneet hankalaan tilanteeseen älykkyytensä takia, kun eivät ole pystyneet ymmärtämään tyhjänpäiväisen ruotsinkielen tarpeellisuutta. Aivan oiken, he ovat oikeassa, muuta maailma on menetetty, kun eivät ymmärrä sitä pannukakuksi. Suomi valtiona on menettäny, äh, valuutassa, teknisessä osaamisessa, ihan kaikessa, mitä ette ossaa kuvitellekkaan, miljardeja miljardejen perään, ihan vain sen takia, kun RKP istuu kaikissa Suomenn hallituksissa. Miten se on muuten mahdollista? Rotsissa, jossa on suurempi suomalaisenemmistö....... Ha, tähän ruotsinkieliset juuri pyrkivätkin, että höpöttämällä lähdetään jaarittelemaan heidän älyttömistä etuoikeuksistaan. Väinö Linna sanoi: "Suomenkieliset taistelevat oikeuksistaan, ruotsinkieliset etuoikeuksistaan." Rasismi on ruotsalaisiin sisään rakennettu, olen sitä mieltä.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18138532m
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Selvä asia, näin on.
- Anonyymi
Kyllä, näin on
- Anonyymi
Perustuslaki ei myöskään vaadi pakkoenglantia kaikille, silti sinä täällä puolustat sitä henkeen ja vereen.
- Anonyymi
Pois pakkoruotsi jo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450