Minä vaihtaisin ilolla pakkoruotsin vaikka pakkoinarinsaameen. Vapaus tietysti paras.
RKP:llä on vain yksi intressi, pakkoruotsin pakollisuuden säilyttäminen.
30
180
Vastaukset
- Anonyymi
Ja minä vaihtasin pakkosuomen vaikka hebreaan.
- Anonyymi
Mikä vaan kieli olis pakkoruotsia parempi vaihtoehto.
Pakkoruotsi saatava pois kouluista!!!!!!!!!!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä vaan kieli olis pakkoruotsia parempi vaihtoehto.
Pakkoruotsi saatava pois kouluista!!!!!!!!!!!!Heja Sverige
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heja Sverige
Volvo V90 D4 on hyvä auto ja mulla on nyt se 2023 mallia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Volvo V90 D4 on hyvä auto ja mulla on nyt se 2023 mallia
Tre Kronor
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tre Kronor
Dagens Nyheter
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dagens Nyheter
UKRAINA WAR TODAY YOUTUBE
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
UKRAINA WAR TODAY YOUTUBE
UKRAINA WAR LIVE YOUTUBE
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
UKRAINA WAR LIVE YOUTUBE
UKRAINA WAR YOUTUBE
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
UKRAINA WAR YOUTUBE
UKRAINA WAR LIVE YOUTUBE SIELTÄ LÖYTYY MITEN PUTEN ÖRKIT SAA TURPAANSA JA PÄIVÄN RINTAMALINJAT TÄNÄÄN
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
UKRAINA WAR LIVE YOUTUBE SIELTÄ LÖYTYY MITEN PUTEN ÖRKIT SAA TURPAANSA JA PÄIVÄN RINTAMALINJAT TÄNÄÄN
UKRAINA WAR TODAY YOUTUBE SIELLÄ LÖYTYY MITEN PUTEN ÖRKIT SAA TURPAANSA JA PÄIVÄN RINTAMALINJAT TÄNÄÄN
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
UKRAINA WAR TODAY YOUTUBE SIELLÄ LÖYTYY MITEN PUTEN ÖRKIT SAA TURPAANSA JA PÄIVÄN RINTAMALINJAT TÄNÄÄN
UKRAINA WAR youtube sieltä löytyy miten Puten örkit saa turpaansa ja sen jälkeen katso myös päivän RINTAMALINJAT ja
- Anonyymi
UKRAINA WAR TODAY YOUTUBE UKRAINA WAR LIVE YOUTUBE UKRAINA WAR YOUTUBE sieltä löytyy miten Puten örkit saa turpaansa ja sen jälkeen katso myös päivän RINTAMALINJAT SLAVA UKRAINA ja eihän ne edes ole Euroopalaisia ja kuulu Eurooppaan vaan Puten lättiin ja ovat mongolien sekajätteen tulosta vuosisatojen ajan kuluessa sekaantunutta sekajätettä ja verenperintöä ja sitten vielä pitää muistaa ettei ne ole edes Euroopalaisia ja kuulu Eurooppaan vaan Puten lättiin
- Anonyymi
Meidän maa ja teidän lätti näin se vaan menee trolli
- Anonyymi
Mutta todellista vapautta et salli kenellekään koska palvot pakkoenglantia.
- Anonyymi
Pakkoruotsi on onneton riesa
- Anonyymi
Puten vesipää paisuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puten vesipää paisuu
Puten vesipää paisuu ja sen kyllä huomaa
- Anonyymi
Puten vesipää paisuu ja sen takia että sillä on kuppa sixi pää on paisunut ja sen kyllä huomaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puten vesipää paisuu ja sen takia että sillä on kuppa sixi pää on paisunut ja sen kyllä huomaa
PUTEN IMPERIUMIN KASVU ON NYT SITTEN LOPPU
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PUTEN IMPERIUMIN KASVU ON NYT SITTEN LOPPU
Puten imperiumin kasvu on nyt sitten loppu ja ne on menossa kivikaudelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puten imperiumin kasvu on nyt sitten loppu ja ne on menossa kivikaudelle
Puten imperiumin kasvu on nyt sitten loppu ja ne on menossa kivikaudelle ja eihän ne edes ole Euroopalaisia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puten imperiumin kasvu on nyt sitten loppu ja ne on menossa kivikaudelle ja eihän ne edes ole Euroopalaisia
Hehe ovat venäläiset mongolien jälkeläisiä
- Anonyymi
Karua
- Anonyymi
UKRAINA WAR TODAY YOUTUBE UKRAINA WAR LIVE YOUTUBE UKRAINA WAR YOUTUBE sieltä löytyy miten Puten örkit saa turpaansa ja sen jälkeen katso myös päivän RINTAMALINJAT ja muut uutiset
- Anonyymi
Pakkoruotsi on riesa.
Ei mitään tarvetta ruotsille!
Ei mitään!!!
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450