Valtavasti turhaa työtä ja hukkaan heitettyjä resuja.
Pakkoruotsia opiskellaan alakoulusta yliopistoon, valtava määrä tunteja ja täysin turhaan
22
125
Vastaukset
- Anonyymi
Turhaa työtä
- Anonyymi
PUTEN LÄTTI ON MENOSSA KIVIKAUDELLE JA EIHÄN NE EDES OLE EUROOPALAISIA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PUTEN LÄTTI ON MENOSSA KIVIKAUDELLE JA EIHÄN NE EDES OLE EUROOPALAISIA
PUTEN IMPERIUMIN KASVU ON NYT SITTEN LOPPU
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PUTEN IMPERIUMIN KASVU ON NYT SITTEN LOPPU JA NE ON MENOSSA KIVIKAUDELLE
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PUTEN IMPERIUMIN KASVU ON NYT SITTEN LOPPU JA NE ON MENOSSA KIVIKAUDELLE
PUTEN IMPERIUMIN KASVU ON NYT SITTEN LOPPU JA NE ON MENOSSA KIVIKAUDELLE JA EIHÄN NE EDES OLE EUROOPALAISIA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turha toivo.Historia kertoo, ettei Napoleon, suuri sotapäällikkö, tai edes Aadolf Hitler, toinen suuri johtaja, kyenneet tuhoamaan Venäjää. Historia toistaa itseään. "Fenix- lintu nousee tuhkasta".
- Anonyymi
Kyllä se on pakkoenglanti joka aiheuttaa turhaa työtä ja syö resursseja ja sitäpaitsi se kestää kehdosta hautaan.
- Anonyymi
Taasko piti sotkea putella ja silleen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taasko piti sotkea putella ja silleen
Taasko totuus satutti pakkoenglantiuskovaista?
- Anonyymi
PUTEN VESIPÄÄ PAISUU
- Anonyymi
PUTEN VESIPÄÄ PAISUU JA SEN KYLLÄ HUOMAA
- Anonyymi
UKRAINA WAR YOUTUBE
- Anonyymi
UKRAINA WAR TODAY YOUTUBE
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
UKRAINA WAR TODAY YOUTUBE
UKRAINA WAR LIVE YOUTUBE
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
UKRAINA WAR LIVE YOUTUBE
UKRAINA WAR TODAY YOUTUBE SIELLÄ LÖYTYY MITEN PUTEN ÖRKIT SAA TURPAANSA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
UKRAINA WAR TODAY YOUTUBE SIELLÄ LÖYTYY MITEN PUTEN ÖRKIT SAA TURPAANSA
UKRAINA WAR TODAY YOUTUBE SIELLÄ LÖYTYY MITEN PUTEN ÖRKIT SAA TURPAANSA JA PÄIVÄN RINTAMALINJAT TÄNÄÄN
- Anonyymi
VOLVO ON HYVÄ AUTO
- Anonyymi
HEJA SVERIGE
- Anonyymi
DAGENS NYHETER
- Anonyymi
SLAVA UKRAINA
- Anonyymi
Ei suinkaan. Miksi Aloittaja tuollaista miettii? Ruotsin kielen, vaikkapa vain perusteet, kannattaa opetella. On helpompi oppia saksaa ja ymmärtää pohjoismaisia kieliä, Norjaa ja Tanskaa auttavasti.
- Anonyymi
Ei pakkoruotsin pohjalta ymmärretä tanskaa ja heikosti norjaakaan. Eikä mikään skandikieli ole suomalaisten enemmistölle merkityksellinen.
Saksaa opiskellaan parhaiten suoraan eikä ruotsin kautta. Monilla ruotsi ja saksa vain sekoittuvat.
Parasta on, että vain ne opiskelevat ruotsia, jotka sitä itse haluavat. Muille muuta.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893308
- 623077
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332560- 802353
- 802323
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402006- 121666
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201663Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311529